Gå til innhold

Stig/andreGrapefruktkjerneekstrakt/sopp

Anbefalte innlegg

Gjest millemine

Hei!

Jeg har ofte vært plaget av sopp i underlivet, og har nok også andre symptomer på sopp.

Tror du daglig inntak av noen dråper grapefruktkjerneekstrakt kan hjelpe meg?

Etter som jeg har lest etter å ha søkt på internett skal dette både styrke immunforsvaret og være bra mot sopp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8704-stigandregrapefruktkjerneekstraktsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har ihvertfall hatt veldig god effekt av grapefruktkjerneekstrakt. Han har astma og allergi, og etterhvert som han ble sykere og sykere, leste han om candidasoppen og begynte nærmest med selvbehandling med grapefruktkjerneekstrakt og diett. Ihvertfall er han nå veldig bra og bruker omtrent ikke medisiner lenger. Før dette brukte han kortisoninhalasjoner og allergitabletter..

Jeg har ihvertfall tro på dette middelet, og vurderer å bruke det selv. Det er bare det at jeg synes det smaker forferdelig...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjæresten min har ihvertfall hatt veldig god effekt av grapefruktkjerneekstrakt. Han har astma og allergi, og etterhvert som han ble sykere og sykere, leste han om candidasoppen og begynte nærmest med selvbehandling med grapefruktkjerneekstrakt og diett. Ihvertfall er han nå veldig bra og bruker omtrent ikke medisiner lenger. Før dette brukte han kortisoninhalasjoner og allergitabletter..

Jeg har ihvertfall tro på dette middelet, og vurderer å bruke det selv. Det er bare det at jeg synes det smaker forferdelig...

Kjære Pære.

Grapefrukt og andre sitrusfrukter inneholder antibakterielle stoffer som gjør at de brukes som biologiske rensemidler i bl.a. matvareproduksjon. Problemet er at det savnes dokumentasjon på effekt hos mennesker ved for eksempel astma og allergi og jeg kan derfor si lite om effekten bortsett fra at det er fint at kjæresten din er blitt bedre. Det er tross alt det viktigste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...