Cavatina Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Det var omgangssyke. :-( Nå har jeg lest meg igjennom det som er skrevet her med kjerringråd for oppkast og diare, og jeg har ingen av delene som trengs i huset. Ikke cola, ikke blåbærsaft/syltetøy/yoghurt, ikke loff, fiskepudding... ingenting. Prøvde å drikke litt funlightsaft, men får bare smerter i magen av den. Det samme med vann. Noen andre forslag til hvordan jeg kan komme meg best mulig gjennom dette? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Nyco mot kvalme. Potetmel mot diare. God bedring. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Tid er vel det eneste som hjelper. Du må bare prøve å holde ut en dag eller to. Lykke til og god bedring. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Mot kvalme kan du ta en spiseskje med hel pepper og skylle det ned med vann el. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.