Gå til innhold

Er dette normalt egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest OnkelSkrue!
Skrevet

Kjæresten min på 18 fikk et fint armbånd fra bestekameraten hennes. Hvordan skal jeg stille meg til dette? Er det normalt å få slike gaver fra kamerater? Får dere det? Jeg gav henne jo ikke smykke, men en fin sexy silke nattkjole. Men jeg gav henne et fint halskjede på henners bursdag i sommer/høst. Kanskje jeg burde kjøpe henne et smykke (armbånd, øreringer, ring e.l.) som en bare liten overraskelse nå en gang på nyåret? :-) Men vil ha svar på førstenevnte spørsmål da... :)

Skrevet

Jeg får ikke armbånd av mine kamerater, så det er nok unormalt.

Skrevet

Jeg fikk et kjempenydelig kjede av en kamerat til jul nå så det er ikke unormalt mener nå jeg...

Skrevet

Jeg har heller ikke fått arbånd, smykker og slikt av kamerater ;o)

Det er ikke normalt.

Skrevet

Jeg fikk et kjempenydelig kjede av en kamerat til jul nå så det er ikke unormalt mener nå jeg...

Rusle har heller ikke fått, så det kan umulig være normalt.

Skrevet

Rusle har heller ikke fått, så det kan umulig være normalt.

Nei, og jeg kjenner ingen andre heller som har fått det. Så da er det ikke normalt.

Skrevet

Nei, og jeg kjenner ingen andre heller som har fått det. Så da er det ikke normalt.

Nei, det er i det hele tatt helt borti natta skrudd! Ingen normale mennesker gir bort smykker til sine venner.

Skrevet

Hvorfor skal ikke det være normalt da? Har den gode kameraten hennes lyst til og kjøpe et pent armbånd så er vell det greit?

ikke noe og bekymre seg for!

hadde blitt mer bekymra om han hadde kjøpt undertøy.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått arbånd, smykker og slikt av kamerater ;o)

Det er ikke normalt.

Jeg har faktisk fått sånt av en av mine beste venner (altså en gutt).

Skrevet

Nei, det er i det hele tatt helt borti natta skrudd! Ingen normale mennesker gir bort smykker til sine venner.

Hvorfor ikke må jeg spørre? Er du og Rusle representative for hele resten av samfunnet?

Skrevet

Hva ville du gjort? Kunne du tenkt deg å gi et smykke til ei venninne som hadde kjæreste?

Ikke helt vanlig ville jeg tro.

Skrevet

Tja, normalt og normalt..Man kjøper vel det man vil kjøpe til sine venner.

Skrevet

Jeg får ofte armbånd av mine kamerater, så det er nok normalt.

Skrevet

Hvorfor ikke må jeg spørre? Er du og Rusle representative for hele resten av samfunnet?

Jeg mener nå at det er helt normalt. Herregud, jeg gir da smykker til venner, og har fått smykker av mine venner før. Det er som om du skulle sagt at det var unormalt at du fikk et kjede av noen i familien. Så det kommer helt ann på det da hvordan vennskapet er. Er man gode venner kan man da gi/få smykker.

Gjest rednisse
Skrevet

Bestekompisen hennes er sikkert homse og liker derfor og gi smykker og dilldall til alle.Så du har ingenting og frykte!

Skrevet

"Er du og Rusle representative for hele resten av samfunnet?"

Ja selvfølgelig, såflain, det trodde jeg da alle visste.

Skrevet

Jeg mener nå at det er helt normalt. Herregud, jeg gir da smykker til venner, og har fått smykker av mine venner før. Det er som om du skulle sagt at det var unormalt at du fikk et kjede av noen i familien. Så det kommer helt ann på det da hvordan vennskapet er. Er man gode venner kan man da gi/få smykker.

Enig. Det er helt vanlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...