Gå til innhold

FU:Hva spiste du til frokost idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Frokostblanding m/melk!

Til lunsj (er på jobb) skla jeg har rester etter middagen i går, dvs. kald ørret på rundstykke m/litt majo og agurk.

Til middag i kveld skal vi bort: og da er det Pinnekjøtt!

Men ettersom du bare spurte om frokost, skal du slippe hele menyen min for resten av uken :-)

Sliter du med spiseforstyrrelser?

Tydeligvis var den til meg ja.. Har vel ikke spiseforstyrrelser lenger nei. har hatt anorexia (for endel kilo siden ;) ). Nå har jeg vel hva jeg vil kalle for spiseproblemer, men det har jeg i grunn alltid hatt. Er ingen fare med meg da. kan trygt gå ned noen kilo uten at det er noen krise :)

Annonse

En bordstabelbakkels... Er ikke sulten. Har vært mett i hele jula, så jeg tenker jeg hopper over alt frem til middagstider i dag. Mulig det blir pizza, får høre hva det er stemning for. Julemat har det faktisk ikke blitt så mye av for min del. I går var det sodd til middag hjemme hos "eks-svigers".

Skal til byen og ta en kaffe sammen noen venner nå om litt. Hun ene reiser hjem til Spania i kveld. Blir koselig å treffes når sola skinner på Bakklandet!

Tydeligvis var den til meg ja.. Har vel ikke spiseforstyrrelser lenger nei. har hatt anorexia (for endel kilo siden ;) ). Nå har jeg vel hva jeg vil kalle for spiseproblemer, men det har jeg i grunn alltid hatt. Er ingen fare med meg da. kan trygt gå ned noen kilo uten at det er noen krise :)

Vel, om ikke annet bør du få opp forbrenningen litt. Jeg hadde og frokost forrige uke... ;-)

Du kan gå opp en del kilo uten at det er krise ja, stemmer det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...