Amiga Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Hvordan gjør jeg det på letteste måte og hvilken ledning trenger jeg? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Hvilken windows versjon har du ? 0 Siter
citoyen Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Det aller enkleste er om begge maskinene har nettverkskort. Da trenger du en krysset TP-kabel mellom dem. Hvis de ikke har det, kan du kjøpe en USB nullmodemkabel, slik som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=920&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr 0 Siter
citoyen Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Det aller enkleste er om begge maskinene har nettverkskort. Da trenger du en krysset TP-kabel mellom dem. Hvis de ikke har det, kan du kjøpe en USB nullmodemkabel, slik som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=920&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr (maskinene må selvsagt ha USB for at den siste skal fungere) 0 Siter
Amiga Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Det aller enkleste er om begge maskinene har nettverkskort. Da trenger du en krysset TP-kabel mellom dem. Hvis de ikke har det, kan du kjøpe en USB nullmodemkabel, slik som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=920&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr Takk for svar igjen. :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Hvilken windows versjon har du ? 98 SE 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 98 SE Serieporter finnes på alle pc'er, og da kan du bruke en nullmodemkabel og Windows sin direkte tilkobling. Men er det rimelig små filer bruker du systemverktøy- sikkerhetskopi- og lagrer på disketter. Du sa ikke hvor nære hverandre disse to maskinene er. 0 Siter
Amiga Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Serieporter finnes på alle pc'er, og da kan du bruke en nullmodemkabel og Windows sin direkte tilkobling. Men er det rimelig små filer bruker du systemverktøy- sikkerhetskopi- og lagrer på disketter. Du sa ikke hvor nære hverandre disse to maskinene er. Det er vel 6-7 meter mellom, de står på hvert sitt rom. Men jeg kan ta de nærmere hverandre. Det er filmsnutter og MP3 jeg vil ta vare på før jeg formatterer denne. Ca 300-350 filer. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Det er vel 6-7 meter mellom, de står på hvert sitt rom. Men jeg kan ta de nærmere hverandre. Det er filmsnutter og MP3 jeg vil ta vare på før jeg formatterer denne. Ca 300-350 filer. Har du nettkort i begge ? 0 Siter
Amiga Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Har du nettkort i begge ? Nei, har invendig ADSL kort i den ene, ingen nettverkskort så da må det nok bli kabel. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Nei, har invendig ADSL kort i den ene, ingen nettverkskort så da må det nok bli kabel. Nullmodemkabel. Har du det ? 0 Siter
Amiga Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Nullmodemkabel. Har du det ? Nei jeg har ikke det, men skal se om jeg får lånt en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.