Lykke Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Hei! Jeg har fått en espresso og cappucinomakin til jul, men har ennå ikke fått prøvd den... Lurer egentlig på om noen kan fortelle meg hvordan jeg skal lage cappucino og cafe-latte. Det er vel bare espersso og melk, men hva er blandingsforholdene? Det står sikkert noe om cappucino i bruksanvisningen, men den har jeg ikke fått lest ennå (står på engelsk så da trenger jeg litt tid for å konsentrere meg....) Trenger man bare mer melk til latten + evt smaktisetning? Håper at noen kan svare meg... Ha ellers en god romjulsfeiring og et godt nyttår alle sammen..... 0 Siter
Gjest marta Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Jeg vet ikke helt om det blir det samme på din maskin, men hos meg på jobben er det sånn: Cappuchino: 1/3 espresso, 1/3 melk og 1/3 skum. Latte: Samme mengde espresso som i cappuchino, fyll glasset opp (noen dl). Du kan også kjøpe sirup som smakstilsetning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.