GH31 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei, Jeg har nå gått i over 3 måneder med en merkelig irritasjon i svelget.Det startet noen dager etter jeg hadde rotfyllt hos tannlegen,med kraftig hoste som jeg fikk dempet med sølvipect hostesaft.Det gikk da over til denne irritasjonen som utarter seg slik:En slags sårhet som av og til gir smerte når jeg svelger mat.Når jeg snakker,må jeg plutselig stoppe p.g.a. smerte.Det virker som mye luft opp og ned tørrer ut noe baki der.Føler en slags nummenhet bak på venstre side og langt bak i ganen.Jeg går og svelger og svelger da jeg føler noe bak der som skal vekk.Så lenge jeg ikke snakker mye,er ikke dette veldig plagsomt,men jeg vil gjerne finne ut hva det er og hvordan det kan leges best.Har vært to ganger(med 1 mnd.mellomrom)hos spesialist på Haukeland sykehus,som brukte 5 min.på meg og kikte ned i hals og svelg uten å finne noe.Tror vel jeg er hypokonder!Har fått ny time om 2 måneder.Men nå er jeg villig til å prøve noe nytt,kanskje alt.medisin? mvh Georg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87339-irritasjon-i-svelget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.