Gå til innhold

er webmaster tilbakestående

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror neppe noen av webmasterene kvalifiserer til den betegnelsen. Imidlertid må du ta i betraktning at det er 4 webmaster'e pluss Christian Anker selv som går hjennom og tidvis sletter innlegg her.

Da blir det lett litt forskjellig behandling av ellers like innlegg.

Gjest småsjefer

cowboy og meg selvs lille gårsdags-feid. ble raskt slettet, og olme blikk mottatt:)

big brother is watching, som orwell sa.

Hvem vet du, kansje noen av de personene bak webmaster er slike som ikke har så mye makt ellers i hverdagen som finner sitt snitt i og leke litt småsjef her og det går til hodet :-)

Annonse

Gjest spørsmålstegn

Tror neppe noen av webmasterene kvalifiserer til den betegnelsen. Imidlertid må du ta i betraktning at det er 4 webmaster'e pluss Christian Anker selv som går hjennom og tidvis sletter innlegg her.

Da blir det lett litt forskjellig behandling av ellers like innlegg.

Nei men når helt vanlige innlegg som en tråd av svar på det første innlegget forsvinner mens jeg sitter og leser det da blir jeg sur da :0 og det er ikke noe personangrep idet webmaster består av flere personer(les andre innlegg),varierende fra gang til gang/side til side sikkert.

Ikke så viktig dette med Dol da,men lite profft at det skjer synes jeg!

Gjest spørsmålstegn

Det har ingenting med overømfintlighet fra webmaster å gjøre. Innlegg blir slettet dersom de er i strid med reglene og vanlig folkeskikk.

Men det var garantert ikke det innlegget jeg leste!!!der det var mange svar nedenunder som heller ikke var som du beskriver!

SKJERP DERE ellers tror folk hopper over til konkurrenten(den finnes!).Blir jeg oxo sletta om jeg legger ut linken dit*skeivt flir*

Men det var garantert ikke det innlegget jeg leste!!!der det var mange svar nedenunder som heller ikke var som du beskriver!

SKJERP DERE ellers tror folk hopper over til konkurrenten(den finnes!).Blir jeg oxo sletta om jeg legger ut linken dit*skeivt flir*

Hvis et innlegg slettes, så slettes automatisk alle svar på dette innlegget (dette har riktignok ikke fungert 100 % i det siste).

Dermed opplever vi av og til at saklige svar på tåpelige innlegg slettes, dessverre.

Nei men når helt vanlige innlegg som en tråd av svar på det første innlegget forsvinner mens jeg sitter og leser det da blir jeg sur da :0 og det er ikke noe personangrep idet webmaster består av flere personer(les andre innlegg),varierende fra gang til gang/side til side sikkert.

Ikke så viktig dette med Dol da,men lite profft at det skjer synes jeg!

"ikke så viktig dette med dol" tar du det ikke serriøst eller??

Gjest vincent

Det har ingenting med overømfintlighet fra webmaster å gjøre. Innlegg blir slettet dersom de er i strid med reglene og vanlig folkeskikk.

Og dette er et eksempel på det som ansees som "god folkeskikk" på DOL:

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=204798

Gjest webmaster

Hvis et innlegg slettes, så slettes automatisk alle svar på dette innlegget (dette har riktignok ikke fungert 100 % i det siste).

Dermed opplever vi av og til at saklige svar på tåpelige innlegg slettes, dessverre.

Tidligere hadde vi muligheten til å slette ett innlegg og la svarene stå igjen. Den muligheten har vi dessverre ikke lengre.

Annonse

Gjest webmaster

Det hender også at vi sletter på oppfordring fra den som har lagt ut innlegget. Selv om det ikke er så ofte vi får spørsmål om det, så skjer slikt også.

Og dette er et eksempel på det som ansees som "god folkeskikk" på DOL:

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=204798

Jeg tror kanskje ikke shandy kan sies å være representativ for noen form for skikk eller uskikk. At hun ikke blir slettet er nok fordi hun ikke kan tas på alvor, og heller ikke hennes motstandere, undertegnede inkludert.

At shandy og undertegnede har konkurrert om hvem som pisser lengst eller promper høyest har vært til underholdning for noen, men til irritasjon for de fleste. Hvis regelverket skulle følges så stivbeint som jeg har inntrykk av at det blir fulgt noen ganger, så skulle samtlige innlegg fra shandy og undertegnede vært slettet, pronto.

Jeg har prøvd å legge et raffinement i spydighetene, gjerne en dæsj humor (som har gått shandy hus forbi, hehe) for at det ikke skal se så ille ut. Om jeg har lykkes med det til enhvert tid tviler jeg på, men allikevel.

Men nå gidder'a ikke mer, så da så...;^)

Gjest vincent

Jeg tror kanskje ikke shandy kan sies å være representativ for noen form for skikk eller uskikk. At hun ikke blir slettet er nok fordi hun ikke kan tas på alvor, og heller ikke hennes motstandere, undertegnede inkludert.

At shandy og undertegnede har konkurrert om hvem som pisser lengst eller promper høyest har vært til underholdning for noen, men til irritasjon for de fleste. Hvis regelverket skulle følges så stivbeint som jeg har inntrykk av at det blir fulgt noen ganger, så skulle samtlige innlegg fra shandy og undertegnede vært slettet, pronto.

Jeg har prøvd å legge et raffinement i spydighetene, gjerne en dæsj humor (som har gått shandy hus forbi, hehe) for at det ikke skal se så ille ut. Om jeg har lykkes med det til enhvert tid tviler jeg på, men allikevel.

Men nå gidder'a ikke mer, så da så...;^)

Du har unektlig et poeng.... vedkommendes utsagt er faktisk så lavpanna at de umulig kan ha en injurerende effekt...

Hovedproblemet er imidlertid at enkelte nick faktisk kan taste akkuart de de selv ønsker, mens andre blir sensurert over en lav sko. Ikke lett å skjønne for "uinnvidde" det der...

Jeg ser at signaturen "spørsmålstegn", vincent og Flisgubben m.fl. har endel problemer med "autoriteter" på DOL.

Det spørs om ikke de nevnte personer har litt problemer i form av innsikt, logikk og en liten "dæsh" av evnen man må ha, for å kunne akseptere at grenser ikke alltid er eksakte.

Jeg ser at signaturen "spørsmålstegn", vincent og Flisgubben m.fl. har endel problemer med "autoriteter" på DOL.

Det spørs om ikke de nevnte personer har litt problemer i form av innsikt, logikk og en liten "dæsh" av evnen man må ha, for å kunne akseptere at grenser ikke alltid er eksakte.

Du trekker forhastede slutninger hva meg angår. Jeg har ingen problemer med autoriteter, jeg omgås verdens verste maktmennesker hele dagen. Jeg har heller ikke, i denne tråden, åpent kritisert webmaster for noe. Kommentert, ja, kritisert, nei.

Det kunne være på sin plass at Tokai utdypet nærmere hva han/hun mener med: «-innsikt, logikk og en liten "dæsh" av evnen man må ha, for å kunne akseptere at grenser ikke alltid er eksakte...-».

Siden jeg ikke tar det til meg, så er det kanskje ikke meg det gjelder, men likevel...

Du har unektlig et poeng.... vedkommendes utsagt er faktisk så lavpanna at de umulig kan ha en injurerende effekt...

Hovedproblemet er imidlertid at enkelte nick faktisk kan taste akkuart de de selv ønsker, mens andre blir sensurert over en lav sko. Ikke lett å skjønne for "uinnvidde" det der...

Hvis du mener jeg er lavpanna så er du i din fulle rett til det, men at du tar ustyrtelig feil er en annen sak.

Jeg tror forresten du burde lese hele sammenhengen i de trådene som jeg deltar i og ikke bare mine innlegg.

Gjest vincent

Hvis du mener jeg er lavpanna så er du i din fulle rett til det, men at du tar ustyrtelig feil er en annen sak.

Jeg tror forresten du burde lese hele sammenhengen i de trådene som jeg deltar i og ikke bare mine innlegg.

Hvorfor svarer du på et "innlegg" som ikke er stilt til deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...