Mr Kahn Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Liten forumundersøkelse: Hva fikk du til jul i år? 0 Siter
Jane Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Det er jo en stund igjen til jul da. Det er det som er svaret, ikke sant? :-) 0 Siter
Gjest metronom Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hehe... det har jo ikke vært jul i år ennå... Hvis du lurer på hva jeg fikk til jul ifjor, ja så fikk jeg det jeg trengte, nemlig sengetøy! Godt nytt år! :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Ååååh, dumming! Eh...var det frekt av meg å spørre? ;^) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Det er jo en stund igjen til jul da. Det er det som er svaret, ikke sant? :-) Tat-ta-taaaaaaaaaa - du har vunnet! Velg en premie fra vårt rikholdige utvalg i øverste hylle. Her er alt fra fottur i Jotunheimen til gratis selvmedisinering med medbagt skje og hostesaft. ;^) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Dolokk. Var det riktig svar? *Ser inn i krystallkulen* Domaren sejer at svaret är KORREKT! Premien er en container dasspair fra MODOs konkursbo. Selvbethjening! ;^) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Noe i svart lær til rompa mi. Åf kårs, Retz, åf kårs... *stum* 0 Siter
Retz Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Åf kårs, Retz, åf kårs... *stum* :knis: Jeg fikk den av Wulfi og ulvebroren. 0 Siter
nanna Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Eh...var det frekt av meg å spørre? ;^) Høyst upassende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.