Gå til innhold

Gutter: funker dette??

Anbefalte innlegg

Gjest Collie

Eg synest at kjæresten min til tider ikke ser mine behov. Feks av ogtil kunne det være godt om han bare plutselig kom å gav meg en klem, men det gjør han ikke uten om når eg ber han om det. (utenom i sengen da, da koser han mye) han blir ikke sur eller noe om eg spør, bare kommer å gir meg en god klem, smiler, spør om, det går bra med meg og gir meg et kyss. Så eg føler at eg ikke kan klage fordi om eg vil det.

En annen ting er at han ikke er romatisk og overaskende,eg kan godt overaske han med middag, gave, meg selv liggende i sengen når han kommer, men det gjør aldri han!Men han sier ofte hvor godt han liker det og hvor glad han ble, men hvorfor ikke gjøre det samme for meg engang da? Eg vil ikke ta det opp med han fordi eg vil at skal han først gjøre noe slikt for meg skal det være fordi han vil det av hel sitt hjerte og ikke fordi eg maser på han, romantikken forsvinner jo liksom om det er eg som står bak..

Så nå har eg begynt med omvendt psykologi, prøver å være snill med han, vasker opp for han, lager mat, kjøper inn mat og vin, kjøper andre ting vi trenger (bor ikke i lag, eg går på skole han har jobb, han tjener mye mer en meg..)Men vi krangler mye for tiden av forsjellige grunner, men er enda veldig glad i hværandre fordet og vil holde sammen. Tror dere at han fremdeles ser hvor mye eg faktisk gjør for han fordi om vi krangler?? Og tror dere at det at eg gjør så mye for han, tilslutt vil få han til å gjøre slikt for meg også??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88125-gutter-funker-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Vær realistisk - mannfolk tar ikke hint. De er et folkeslag med skylapper. Si hvordan du vil ha det i klartekst, ellers blir du bare sur til slutt fordi alt du gjør ikke hjelper, og så blir han sur fordi han ikke forstår hvorfor du er sur (du har jo ikke sagt noe), og så har man det gående.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88125-gutter-funker-dette/#findComment-481486
Del på andre sider

Hmmm, problemet ligger nok i at menn og kvinner er forskjellige. Rett og slett. De flest menn er bare ikke så veldig oppmerksomme av seg sjøl. Men vi kan læres opp, og derfor burde du ta en prat med han. Fortell at du synes det ville være veldig hyggelig med litt søt oppmerksomhet av og til. Hvis du venter til det kommer av seg sjøl må du nok vente lenge. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88125-gutter-funker-dette/#findComment-481792
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...