flisa Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 de går rett i søpla. lys er så bilig på Ikea at det lønner seg å kaste de :-) 0 Siter
libra Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Er det dyrt med veker og slikt? Hvordan gjør du det? Jeg husker ikke prisen på veker, men de er ikke ekstremt dyre. Jeg smelter stumpene i en hermetikkboks som står i vannbad i en kjele, og heller den flytende stearinen over i lysformer. Det hender også at jeg har små biter av stearin i en annen farge i forma først, da får lysene felter i forskjellige farger - litt stilig :-) Jeg har kjøpt spesielle støpeformer, men det går også an å bruke andre ting, f.eks plastkopper , små juicekartonger etc. Det er mest for moro jg gjør dette, ikke for å spare penger. 0 Siter
McLoud Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Jeg selger stumpene som skismørning til det finske herrelandslaget :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.