Gå til innhold

Hvordan lader man opp elekroniske busskort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har miljøkort i Østfold som må "lades opp" imorgen. Men hvordan gjør jeg det? Må jeg ha med kontanter, eller kan de lades opp med minibank-kortet?

Kan det gjøres på bussen?

*fersk*

Gjest lulliz
Skrevet

Bak på miljø-kortet mitt står det: Kortet kan fornyes på alle rutebusser, eller nærmeste bussterminal. =)

Skrevet

Bak på miljø-kortet mitt står det: Kortet kan fornyes på alle rutebusser, eller nærmeste bussterminal. =)

Men må man ha kontanter eller kort?

Takk for svar :-)

Gjest lulliz
Skrevet

Men må man ha kontanter eller kort?

Takk for svar :-)

Det er helt sikkert kontanter. Har sett flere på bussen som fyller på kortet sitt der, og de betaler med kontanter. =)

Skrevet

Det er helt sikkert kontanter. Har sett flere på bussen som fyller på kortet sitt der, og de betaler med kontanter. =)

Tusen takk!

Da tar jeg ut kontanter imorgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...