alphan Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Nei, jeg slutter ikke. Blir bare irritert på antirøyk-ekstremisme. PS. Tror ikke du hadde følt deg særlig vel ved å foreta abort heller, etter å ha sett bildene av aborterte fostre som anti-abort motstandere bruker i sin skrekkpropaganda. 0 Siter
Gjest saara Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Nei, jeg slutter ikke. Blir bare irritert på antirøyk-ekstremisme. PS. Tror ikke du hadde følt deg særlig vel ved å foreta abort heller, etter å ha sett bildene av aborterte fostre som anti-abort motstandere bruker i sin skrekkpropaganda. Er imot abort, så det hadde vært liten sjansje for at det hadde skjedd.. Er liten sjansje også for at jeg kommer til å slutte... er veldig enig i Pappa Bjørn sitt innlegg.. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Når du deler ordet slik, tror folk det dreier seg om å røyke reklameblader. *ler godt* 0 Siter
neuni Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Kanskje reklamen er ment for å forhindre at ungdom begynner å røyke? Dere dør tidsnok uansett. den reklamen kjem ikkje til å hindre ungdom i å begynne å røyke. for dei er unge og nysgjerrige, og mange vil prøve. og nikotin er så ekstremt avhengighetsskapende at éin røyk er nok. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 den reklamen kjem ikkje til å hindre ungdom i å begynne å røyke. for dei er unge og nysgjerrige, og mange vil prøve. og nikotin er så ekstremt avhengighetsskapende at éin røyk er nok. At ungdom ikke lar seg påvirke kan du ikke si noe om. Og jeg røyket når jeg var 14. Var ikke noe problem å slutte. 0 Siter
neuni Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 At ungdom ikke lar seg påvirke kan du ikke si noe om. Og jeg røyket når jeg var 14. Var ikke noe problem å slutte. koffor kan eg ikkje sei noko om det? fint at du ikkje fortsatte å røyke 0 Siter
molli Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det var vel ikke akkurat RØYKEREKLAME de drev med? Jeg ville heller kalt det ANTIRØYKE-REKLAME. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 koffor kan eg ikkje sei noko om det? fint at du ikkje fortsatte å røyke Fordi ingen har prøvd en slik kampanje i Norge. Og det fungerer jo i andre land. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.