Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det typisk? En tidligere bokser som beveger seg ut på byen, er det alltid en eller annen tulling som bare NØDT til å yppe på!! I fylla tror visst mange menn de er supermann. Denne tullingen tenkte åpenbart han skulle ha noe å skryte av neste dag til kompisene, at han "tok" Ole Klemetsen. Stor, tøff og sterk, ikke sant ?

Skjønner godt Klemetsen, jeg. Han må være drittlei av folk som alltid skal egle til bråk på byen.

Er ikke det typisk? En tidligere bokser som beveger seg ut på byen, er det alltid en eller annen tulling som bare NØDT til å yppe på!! I fylla tror visst mange menn de er supermann. Denne tullingen tenkte åpenbart han skulle ha noe å skryte av neste dag til kompisene, at han "tok" Ole Klemetsen. Stor, tøff og sterk, ikke sant ?

Skjønner godt Klemetsen, jeg. Han må være drittlei av folk som alltid skal egle til bråk på byen.

Enig med Molli, for hva skulle Ole gjort egentlig - stått å tatt imot slag til han andre var lei. Sånne kranglefolk gir seg ikke heller, før de blir slått i bakken.

Enig med Molli, for hva skulle Ole gjort egentlig - stått å tatt imot slag til han andre var lei. Sånne kranglefolk gir seg ikke heller, før de blir slått i bakken.

Når noen først er såpass selvsikre at de prøver å slå ned Slukkøye så bør de vøre sikre på at de klarer det ja..

Annonse

Det er så vannvittig fort gjort for folk som Klemetsen å komme i bråk på byen. Enhver idiot skal lire noe ut av seg, og kanskje til og med sloss med faenskapet.

Det er rart det ikke skjer oftere, og det er selvsagt selvforsvar når den andre slår først, selv om Klemetsen er bedre til å slå enn dem som slår først.

Håper fyren fikk skikkelig gris, selv om jeg ikke kan fordra Klemetsen.

Det er så vannvittig fort gjort for folk som Klemetsen å komme i bråk på byen. Enhver idiot skal lire noe ut av seg, og kanskje til og med sloss med faenskapet.

Det er rart det ikke skjer oftere, og det er selvsagt selvforsvar når den andre slår først, selv om Klemetsen er bedre til å slå enn dem som slår først.

Håper fyren fikk skikkelig gris, selv om jeg ikke kan fordra Klemetsen.

Skulle heller ønske at Klemetsen hadde fått skikkelig grisebank jeg da :)

Joa, hvis han fortjener det så hadde ikke det vært meg i mot heller (jeg liker ikke fyren!), men jeg har vært en del på byen med en annen som ofte får gris i media, og det er alltid han som får skylda uansett hva som er forløpet til episoden. Jeg vil tro det samme gjelder Klemetsen.

Det jeg mener er at folk som han, folk som ofte utmerker seg med en vannvittig kjekkasholdning, og utvilsomt som en fyr mange av oss ikke liker, fort kan få urettmessig mye pes på byen fordi Ola Nordmann ofte er dritings og skal kjekke seg.

Og er dette da deres feil bare fordi de er kjendiser og skal heve seg over den slags? De er trossalt bare mennesker de også, og Klemetsen er jo ikke engang en aktiv bokser lenger (selv om jeg jo har lest at han vurderer comeback).

Pappa Bjørn

For ikke å snakke om faren hans. Skulle gjerne stått for en velplassert vaffel i trynet på Pappa Klemetsen. Ole har jo helt klart noe å slekte på ja................

Joa, hvis han fortjener det så hadde ikke det vært meg i mot heller (jeg liker ikke fyren!), men jeg har vært en del på byen med en annen som ofte får gris i media, og det er alltid han som får skylda uansett hva som er forløpet til episoden. Jeg vil tro det samme gjelder Klemetsen.

Det jeg mener er at folk som han, folk som ofte utmerker seg med en vannvittig kjekkasholdning, og utvilsomt som en fyr mange av oss ikke liker, fort kan få urettmessig mye pes på byen fordi Ola Nordmann ofte er dritings og skal kjekke seg.

Og er dette da deres feil bare fordi de er kjendiser og skal heve seg over den slags? De er trossalt bare mennesker de også, og Klemetsen er jo ikke engang en aktiv bokser lenger (selv om jeg jo har lest at han vurderer comeback).

Ikke godt å si med sikkerhet hva som faktisk hendte her, og det kan godt være at Ole kun forsvarte seg.

Men jeg har sett Ole et par ganger på byen før, og han kan oppføre seg akkurat på den måten det blir påstått at "den andre" oppførte seg mot han på....

Brautende, spydig, frekk, kranglete og med et tydelig ønske om å provosere frem en slåsskamp - for å vise hvor "tøff" han er. For Ole blir ikke "bedre" i fylla, men tvert i mot....

Mvh

Annonse

...en ting jeg reagerer på (som faktisk har medynk med bajas-ole-som-lever-opp-til-våre-forventinger-samtidig-som-han-er-et-offer-for-janteloven-etter-min-mening) er at saken i det hele tatt blir omtalt offentlig.

Det er nok av eksempler i media hvor "profilert kjendis" er anmeldt/tiltalt for et eller annet, men hvor vedkommende får lov å forbli anonym, selv om media vitterlig vet hvem vedkommende er. Så hvorfor blir Ole K. uthengt med "navn og bilde" - han var da på by'n som privatperson (i den grad han kan være det, da...)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...