Gå til innhold

Diskriminering på samliv

Anbefalte innlegg

Gjest likestillingsombudet

Under overskriften "Utro, hva nå" innrømmer "Per35" at han har snoket i konas mail og funnet ut at hun er utro.

Hvor blir det av alle fordømmende pekefingrene for det han har gjort?? Det har vært hete diskusjoner om å lese hverandres mail og sms ved mistanke om utroskap, og jenter som har gjort dette har blitt dømt nord og ned for sin snoking.

Hvorfor er det ingen som fordømmer denne mannen for det han har gjort. Jeg tror det er fordi han er en - MANN!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88227-diskriminering-p%C3%A5-samliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som menn kan gjøre hva de vil, men ikke kvinner...

Ligger en kvinne med noen er hun hore... Mens det er greit når menn gjør det...

Så ja er enig med deg...

Det reneste vås...

Hvis en mann går forbi et vindu hvor en kvinne kler av seg, er mannen en kikker...

Hvis en kvinne går forbi et vindu hvor en mann kler av seg, er mannen er blotter...

Annonse

å snoke i partnerens mail etc. er like ille begge veier -om den andre syns det er ille.

MEN de fleste kan vel forstå en som har en berettiget mistanke at han/hun gjør dette likevel. ....

Mine kan godt snokes i da..

Godt nytt år forresten.

Greit nok at du/dere har en åpen mail og syntes det er helt greit å lese hverandres mailer. Det kan derimot hende at den som sender DEG mailen ikke setter så stor pris på at andre leser den. Innholdet kan være av personlig art som kun er ment for DEG.

Nå skal ikke jeg krangle med deg om gammel skit, men prøver bare å få deg til å se ting på en annen måte.

Godt nytt år forresten.

Greit nok at du/dere har en åpen mail og syntes det er helt greit å lese hverandres mailer. Det kan derimot hende at den som sender DEG mailen ikke setter så stor pris på at andre leser den. Innholdet kan være av personlig art som kun er ment for DEG.

Nå skal ikke jeg krangle med deg om gammel skit, men prøver bare å få deg til å se ting på en annen måte.

"Greit nok at du/dere har en åpen mail og syntes det er helt greit å lese hverandres mailer. Det kan derimot hende at den som sender DEG mailen ikke setter så stor pris på at andre leser den. Innholdet kan være av personlig art som kun er ment for DEG. "

Nettopp shandy. Et godt poeng.

"Greit nok at du/dere har en åpen mail og syntes det er helt greit å lese hverandres mailer. Det kan derimot hende at den som sender DEG mailen ikke setter så stor pris på at andre leser den. Innholdet kan være av personlig art som kun er ment for DEG. "

Jepp Zirine :)

Det reneste vås...

Hvis en mann går forbi et vindu hvor en kvinne kler av seg, er mannen en kikker...

Hvis en kvinne går forbi et vindu hvor en mann kler av seg, er mannen er blotter...

*ler*

Jeg gikk en stund en omvei på vei til jobb pga. overkroppen til en mann som alltid stod ved vinduet på morgen.

*glad i blottere*

Annonse

Godt nytt år forresten.

Helt klart! De som sender meg fortrolige mail vet hvilken adresse de da skal sende den til :-) og da tenker jeg på venninner som betror seg om ting som ikke vedkommer gubben min i det hele tatt. Han er heller ikke interessert i Karis hemoroider eller Fridas underlivssopp .

Det jeg mente var at han ikke vil finne noen "hemmelig elsker" i mine mailer, - om han lite sannsynlig skulle finne på å lete etter det.

Men de mailene du tenkte på - - de VISTE jeg til han - og det er opp til meg og han hva vi vil dele med hverandre. Vi åpner ikke hverandres mail - men vi deler det vi vil at den andre skal vite om. jeg vil selfølgelig være den første som leser mine egne mail :)

Om man betror seg til noen i mails form løper man alltid en risiko for at andre skal komme til å se dem. Er det VELDIG farlig at noen andre skal få vite om det, så er det bedre å ta det i RL og under 4 øyne, eller ringe.....og da er det snakk om nære venner.

:-)

Godt nytt år til deg også !

Enig jeg også. Vi åpner ikke hverandres mailer - men vi velger SELV hva vi deler med hverandre - og de mailene som shandy snakker om, var av den karakter at jeg ville vise han de :-)

Enig jeg også. Vi åpner ikke hverandres mailer - men vi velger SELV hva vi deler med hverandre - og de mailene som shandy snakker om, var av den karakter at jeg ville vise han de :-)

Nå vet jeg ikke hva den saken du refererer til dreier seg om - men i utgangspunktet er jeg ikke enig med deg.

Hvis jeg hadde fortalt noe i en fortrolig mail til en venninne og hun hadde følt det riktig å fortelle det videre til mannen hadde jeg blitt rimelig sur. Det er jo JEG som skal vurdere hva som kan fortelles videre - ikek hun.

Nå vet jeg ikke hva den saken du refererer til dreier seg om - men i utgangspunktet er jeg ikke enig med deg.

Hvis jeg hadde fortalt noe i en fortrolig mail til en venninne og hun hadde følt det riktig å fortelle det videre til mannen hadde jeg blitt rimelig sur. Det er jo JEG som skal vurdere hva som kan fortelles videre - ikek hun.

saken var at i akkurat DEN mailen hun refererer til så - var ikke det en mail fra en venninne som ville betro seg, HUN la ut om akkurat det hun syntes om gubben min, -men som hun sier - det er gammelt skit...:-)

Hvis hun var enig i at du kunne vise mannen din mailen, så er det vel ikke no problem.

Helt klart! De som sender meg fortrolige mail vet hvilken adresse de da skal sende den til :-) og da tenker jeg på venninner som betror seg om ting som ikke vedkommer gubben min i det hele tatt. Han er heller ikke interessert i Karis hemoroider eller Fridas underlivssopp .

Det jeg mente var at han ikke vil finne noen "hemmelig elsker" i mine mailer, - om han lite sannsynlig skulle finne på å lete etter det.

Men de mailene du tenkte på - - de VISTE jeg til han - og det er opp til meg og han hva vi vil dele med hverandre. Vi åpner ikke hverandres mail - men vi deler det vi vil at den andre skal vite om. jeg vil selfølgelig være den første som leser mine egne mail :)

Om man betror seg til noen i mails form løper man alltid en risiko for at andre skal komme til å se dem. Er det VELDIG farlig at noen andre skal få vite om det, så er det bedre å ta det i RL og under 4 øyne, eller ringe.....og da er det snakk om nære venner.

:-)

Godt nytt år til deg også !

"Om man betror seg til noen i mails form løper man alltid en risiko for at andre skal komme til å se dem"

Selvølgelig, men man regner ikke med at DEN man sender til viser frem personlige betroelser til andre. Du forstår fremdeles ikke hva jeg mener ser jeg.

Grunnen til at jeg merket hva du gjorde, var at jeg fikk slengt det i tryne på åpent av din "søte" mann - i en helt annen sammenheng enn hva selve innlegget dreide seg om. Veldig lite ok, men det er lenge siden og jeg sluttet momentant å sende noe som helst til deg etter det.

Ikke noe savn for hverken deg eller meg - så det er greit.

Jeg har alle sendte og mottatte mailer enda jeg, inkludert bilder av deg og dine, men de forblir her hos meg.

Så kan vi avslutte tenker jeg, for du er "feilfri" og ektremt sårbar for det minste av kritikk - selv om det ikke egentlig var ment sånn i utgangspunktet - bare en påminnelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...