Gå til innhold

Diskriminering på samliv

Anbefalte innlegg

"Om man betror seg til noen i mails form løper man alltid en risiko for at andre skal komme til å se dem"

Selvølgelig, men man regner ikke med at DEN man sender til viser frem personlige betroelser til andre. Du forstår fremdeles ikke hva jeg mener ser jeg.

Grunnen til at jeg merket hva du gjorde, var at jeg fikk slengt det i tryne på åpent av din "søte" mann - i en helt annen sammenheng enn hva selve innlegget dreide seg om. Veldig lite ok, men det er lenge siden og jeg sluttet momentant å sende noe som helst til deg etter det.

Ikke noe savn for hverken deg eller meg - så det er greit.

Jeg har alle sendte og mottatte mailer enda jeg, inkludert bilder av deg og dine, men de forblir her hos meg.

Så kan vi avslutte tenker jeg, for du er "feilfri" og ektremt sårbar for det minste av kritikk - selv om det ikke egentlig var ment sånn i utgangspunktet - bare en påminnelse.

Helt greit det! :)

Og feilfri er jeg så langt i fra, men hyggelig at du synes det.

Fortsetter under...

saken var at i akkurat DEN mailen hun refererer til så - var ikke det en mail fra en venninne som ville betro seg, HUN la ut om akkurat det hun syntes om gubben min, -men som hun sier - det er gammelt skit...:-)

Jeg snakket om det som gjaldt meg som jeg skrev om til deg - ikke spill dum nå.

Så kom "din søte" å sa at jeg fortjente å få........uten at jeg vil snakke om det igjen. Det ble slettet.

Går å spiser, så får hver å en tro hva de vil - jeg gir pokker for jeg VET.

Jeg snakket om det som gjaldt meg som jeg skrev om til deg - ikke spill dum nå.

Så kom "din søte" å sa at jeg fortjente å få........uten at jeg vil snakke om det igjen. Det ble slettet.

Går å spiser, så får hver å en tro hva de vil - jeg gir pokker for jeg VET.

Det som hendte deg, Shandy var aldri noen hemmelighet på DOL, -det er nok ikke DEN saken han har lest om i mail til meg.MEN, som du sier, -folk får tro hva de vil....

Det som hendte deg, Shandy var aldri noen hemmelighet på DOL, -det er nok ikke DEN saken han har lest om i mail til meg.MEN, som du sier, -folk får tro hva de vil....

Han kunne ikke vite før jeg la det ut selv, uten at du hadde vist han mail.

Men nok om det.

Han kunne ikke vite før jeg la det ut selv, uten at du hadde vist han mail.

Men nok om det.

nope, - jeg leste om det på DOL. En fæl historie. Den må du ha sendt til noen andre, ikke til meg i alle fall. Da husker du feil, shandy.

OM vi snakker om samme sak, vel og merke.

nope, - jeg leste om det på DOL. En fæl historie. Den må du ha sendt til noen andre, ikke til meg i alle fall. Da husker du feil, shandy.

....--- nå må jeg stikke. - Vi kan like godt la denne saken ligge, -det bare opprører deg og meg, og kjeder de andre.

Annonse

Jeg husker ikke feil - langtidshukommelsen er det ingenting i veien med. Dessuten har jeg som sagt alt liggende.

Jeg vil ikke gå mer i detalj her av hensyn til meg selv(for en gangs skyld). Håper du har forståelse for akkurat det.

"Greit nok at du/dere har en åpen mail og syntes det er helt greit å lese hverandres mailer. Det kan derimot hende at den som sender DEG mailen ikke setter så stor pris på at andre leser den. Innholdet kan være av personlig art som kun er ment for DEG. "

Nettopp shandy. Et godt poeng.

Kommer an på mailen, det.

Siden jeg ikke vet hva shandy og flisa prater om her, snakker jeg på generelt grunnlag.

Hvis f.eks. noen hetser meg på mail, gir jeg en god dag i om de vil jeg skal vise den til noen eller ikke.

For eksempel.

Jeg er en dame midt i livet og vet at det er mye i det du skriver. Damer får mye mer skyld i skilsmissesaker, samtidig må jeg påpeke at moderlige damer som jeg er lite utsatt for mistanke om sexuelle hensikter. Jeg jobber med barn og er nøye med å passe på at unge menn ikke utsetter seg for anklager, da stiller jeg annerledes. Derimot er jeg skilt og vet at vi får mye av skylden for vi skal holde familien sammen.

Kommer an på mailen, det.

Siden jeg ikke vet hva shandy og flisa prater om her, snakker jeg på generelt grunnlag.

Hvis f.eks. noen hetser meg på mail, gir jeg en god dag i om de vil jeg skal vise den til noen eller ikke.

For eksempel.

*søstra* osv :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...