Gå til innhold

Slank til våren; Grete Roede eller Libra?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg SKAL kvitte meg med 7 kg, men er karakterløs når det gjelder godteri, men nå er det stopp!

Jeg innser at jeg ikke klarer det uten litt profesjonelt press - så hva bør jeg gjøre; melde meg på Grete Roede- eller Libra-kurs?

Noen som har gode/dårlige erfaringer?

Fortsetter under...

Om du søker på forumet med ord: Libra eller Grete Roede kommer det opp masse. Dette har vært tatt opp en rekke ganger.

Jeg skal også kvitte meg med 7 kg. Og satser på å klare det selv. Vet at jeg ikke er særlig flink med det jeg putter i meg, så jeg får satse på mer og oftere trim.

Lykke til!!!!, og "førstemann" i mål, he he :-)

Gjest on my own

Om du søker på forumet med ord: Libra eller Grete Roede kommer det opp masse. Dette har vært tatt opp en rekke ganger.

Jeg skal også kvitte meg med 7 kg. Og satser på å klare det selv. Vet at jeg ikke er særlig flink med det jeg putter i meg, så jeg får satse på mer og oftere trim.

Lykke til!!!!, og "førstemann" i mål, he he :-)

Det er ikke så vanskelig å gå ned 7 kg alene.

Jeg gikk ned 11 kg alene i fjor,- fra februar til juni.

Det gjelder bare å VILLE det nok. Før har jeg ikke villet det nok og da har det heller ikke gått.

Sunnere mat og mye trening gjorde susen.

Jeg veier i dag 65 kg istedet for 77. Deilig!!

Det er ikke så vanskelig å gå ned 7 kg alene.

Jeg gikk ned 11 kg alene i fjor,- fra februar til juni.

Det gjelder bare å VILLE det nok. Før har jeg ikke villet det nok og da har det heller ikke gått.

Sunnere mat og mye trening gjorde susen.

Jeg veier i dag 65 kg istedet for 77. Deilig!!

Jeg syntes det er vanskelig, men jeg MÅ greie det. Lettere å trene mer enn å spise mindre (syntes jeg)Slitter igjen med 6 - 7 kg etter svangerskapet, og poden er nå 3,5 år!

Skal ned fra 63 til 57 (håper jeg).

For en vektreduksjon på "bare" 7 kilo, tror jeg at et Grete Roede-kurs ville være perfekt for deg. Da rekker du å gå ned, samt lære litt om stabilisering på ett kurs. Når jeg skriver "bare", er de fordi de flete går ned ca 8 kilo på ett kurs.

Ta en titt på:

http://www.greteroede.no

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...