Gå til innhold

Kan man miste lappen i fotobokser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva går grensen i 50sone.

Svar fort a', vi er litt nervøse her nå;-)

Skrevet

Mente selvsagt når mister man lappen i 50sone.

Gjerne takster på bøter tas i mot med takk:/

tigertrollet
Skrevet

Hehehe, jeg trodde av overskriften at du mente sånne fotobokser som man tar passbilder i og fattet ikke hvilken lapp du var redd for å miste...*trøtt*

Men nå skjønte jeg det. Håper det går bra:-)

Skrevet

Hehehe, jeg trodde av overskriften at du mente sånne fotobokser som man tar passbilder i og fattet ikke hvilken lapp du var redd for å miste...*trøtt*

Men nå skjønte jeg det. Håper det går bra:-)

*ler*

Miste lappen i fotoautomater, det skulle vært noe.

Sertvikatet tror jeg henger i en tynn tråd, men ikke mitt da, lillebroren min var det som kjørte.

Ja, ja høy bot det får han i alle fall.

Vennlig hilsen

Gjest athlet
Skrevet

Broren din eller andre bør iallfall aldri prøve på å stjele en fotoboks og oppbevare den på soverommet. Den tar nemlig bilde av deg når du kommer for fort....

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvor fort gikk det da? Beslagsgrensen i 50-sonen er 76 kmt. Dette kan bli registrert så vel som i fotoboks som av en manuell radar.

Skrevet

Selvsagt mister du førerkortet i fotoboksen. Men er du sikker på at det ble tatt bildet? Ikke alle bokser det sitter fotoapparat i. Men hvis det har blinket noe inn i helvete kraftig, så er boten eller beslaget snart i posten.

Skrevet

Selvsagt mister du førerkortet i fotoboksen. Men er du sikker på at det ble tatt bildet? Ikke alle bokser det sitter fotoapparat i. Men hvis det har blinket noe inn i helvete kraftig, så er boten eller beslaget snart i posten.

Har sveise syn nesten enda, det ble helt klart tatt bilde, ingen tvil om det............

Takker for svar

Skrevet

Har sveise syn nesten enda, det ble helt klart tatt bilde, ingen tvil om det............

Takker for svar

Hehe...huffda...da er det ingen tvil, bota kommer til å svi. Ikke noe moro det i disse avgifts- og strømtider hvor regningene står i kø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...