Gå til innhold

"Fordi jeg fortjener det"

Anbefalte innlegg

Har mottatt en blytung konvolutt fra kosmetikk-firmaet Yves Rocher. Full av klistre, lime, duppeditter.

Altså, jeg kjøpte i sin tid ei flaske håndkrem og ei pakke med deo & etterbarberingsvann.

""Kjære alphan,

For å feire det nye skjønnhetsåret 2003 FÅR du det nydelige sjalet i pashminamodell helt uten ekstra omkostninger! bla. bla. bla.""

Det føyer seg i rekken av tilbud fra de 2 siste åra, på eyeliner, leppestift, osv.

Hvorfor i hæ**** kan de ikke gi meg ei pakke Gillette eller no? arrrg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88326-fordi-jeg-fortjener-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høh høh...bare vent til bursdagen din du.."Kjære alphan. Gratulerer hjerteligst med dagen. Vi vil i anledning dagen din gi deg denne fantastiske tilbudspakken for kun kr. 159.- Som inneholder bla bla bla skrap og junk osv."

Jeg trur ikke det hjelper å flytte og "glemme" å gi en adresseforandring engang! De finner deg uansett.

terningkast6

Det har hendt at jeg har funnet noe av interesse i disse konvoluttene, men all denne blaingen, klistringen og limingen for å gi til kjenne at JA, jeg vil kjøpe eller "vinne", har rett og slett blitt for mye. Tenk å sitte der med små loddkuponger som er sirlig rullet sammen og festet med en liten plaststrimle utenpå, så skal plaststrimlen tres av og kupongene åpnes uten å ødelegges, for så å sorteres og til slutt puttes i konvolutten. Produktene man er interessert i skal man finne på et brett med minst 100 små merker, og klistre det på bestillingskupongen. Hvis man klarer å finne bestillingskupongen innimellom alle de andre arkene som er sirlig sammenbrettet og puttet inn i konvolutten.

Jeg har rett og slett ikke tid til å bli kunde der!

Har også tenkt at det er sikkert disse konvoluttene folk kan tjene seg søkkrike på å pakke..........

Det har hendt at jeg har funnet noe av interesse i disse konvoluttene, men all denne blaingen, klistringen og limingen for å gi til kjenne at JA, jeg vil kjøpe eller "vinne", har rett og slett blitt for mye. Tenk å sitte der med små loddkuponger som er sirlig rullet sammen og festet med en liten plaststrimle utenpå, så skal plaststrimlen tres av og kupongene åpnes uten å ødelegges, for så å sorteres og til slutt puttes i konvolutten. Produktene man er interessert i skal man finne på et brett med minst 100 små merker, og klistre det på bestillingskupongen. Hvis man klarer å finne bestillingskupongen innimellom alle de andre arkene som er sirlig sammenbrettet og puttet inn i konvolutten.

Jeg har rett og slett ikke tid til å bli kunde der!

Har også tenkt at det er sikkert disse konvoluttene folk kan tjene seg søkkrike på å pakke..........

hehe, innholdet i konvoluttene er et studium i seg selv. Tenk hva det må koste? De mister nok endel kunder p.g.a. alt dilldallet med riv/klistre opplegget. :)

Høh høh...bare vent til bursdagen din du.."Kjære alphan. Gratulerer hjerteligst med dagen. Vi vil i anledning dagen din gi deg denne fantastiske tilbudspakken for kun kr. 159.- Som inneholder bla bla bla skrap og junk osv."

Jeg trur ikke det hjelper å flytte og "glemme" å gi en adresseforandring engang! De finner deg uansett.

Så snillt av dem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...