alphan Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Har mottatt en blytung konvolutt fra kosmetikk-firmaet Yves Rocher. Full av klistre, lime, duppeditter. Altså, jeg kjøpte i sin tid ei flaske håndkrem og ei pakke med deo & etterbarberingsvann. ""Kjære alphan, For å feire det nye skjønnhetsåret 2003 FÅR du det nydelige sjalet i pashminamodell helt uten ekstra omkostninger! bla. bla. bla."" Det føyer seg i rekken av tilbud fra de 2 siste åra, på eyeliner, leppestift, osv. Hvorfor i hæ**** kan de ikke gi meg ei pakke Gillette eller no? arrrg 0 Siter
Nyco Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Høh høh...bare vent til bursdagen din du.."Kjære alphan. Gratulerer hjerteligst med dagen. Vi vil i anledning dagen din gi deg denne fantastiske tilbudspakken for kun kr. 159.- Som inneholder bla bla bla skrap og junk osv." Jeg trur ikke det hjelper å flytte og "glemme" å gi en adresseforandring engang! De finner deg uansett. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det har hendt at jeg har funnet noe av interesse i disse konvoluttene, men all denne blaingen, klistringen og limingen for å gi til kjenne at JA, jeg vil kjøpe eller "vinne", har rett og slett blitt for mye. Tenk å sitte der med små loddkuponger som er sirlig rullet sammen og festet med en liten plaststrimle utenpå, så skal plaststrimlen tres av og kupongene åpnes uten å ødelegges, for så å sorteres og til slutt puttes i konvolutten. Produktene man er interessert i skal man finne på et brett med minst 100 små merker, og klistre det på bestillingskupongen. Hvis man klarer å finne bestillingskupongen innimellom alle de andre arkene som er sirlig sammenbrettet og puttet inn i konvolutten. Jeg har rett og slett ikke tid til å bli kunde der! Har også tenkt at det er sikkert disse konvoluttene folk kan tjene seg søkkrike på å pakke.......... 0 Siter
alphan Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Det har hendt at jeg har funnet noe av interesse i disse konvoluttene, men all denne blaingen, klistringen og limingen for å gi til kjenne at JA, jeg vil kjøpe eller "vinne", har rett og slett blitt for mye. Tenk å sitte der med små loddkuponger som er sirlig rullet sammen og festet med en liten plaststrimle utenpå, så skal plaststrimlen tres av og kupongene åpnes uten å ødelegges, for så å sorteres og til slutt puttes i konvolutten. Produktene man er interessert i skal man finne på et brett med minst 100 små merker, og klistre det på bestillingskupongen. Hvis man klarer å finne bestillingskupongen innimellom alle de andre arkene som er sirlig sammenbrettet og puttet inn i konvolutten. Jeg har rett og slett ikke tid til å bli kunde der! Har også tenkt at det er sikkert disse konvoluttene folk kan tjene seg søkkrike på å pakke.......... hehe, innholdet i konvoluttene er et studium i seg selv. Tenk hva det må koste? De mister nok endel kunder p.g.a. alt dilldallet med riv/klistre opplegget. 0 Siter
alphan Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Høh høh...bare vent til bursdagen din du.."Kjære alphan. Gratulerer hjerteligst med dagen. Vi vil i anledning dagen din gi deg denne fantastiske tilbudspakken for kun kr. 159.- Som inneholder bla bla bla skrap og junk osv." Jeg trur ikke det hjelper å flytte og "glemme" å gi en adresseforandring engang! De finner deg uansett. Så snillt av dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.