Gå til innhold

FU: Har du DVD-spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvorfor?

Hvis nei, hvorfor?

Vi har kun VHS-spiller. Grunnen vet jeg ikke :-)

Skrevet

har ikkje dvd-spiller, har ikkje råd. kjæresten har ein vhs-spiller, som funker etter eget forgodtbefinnende...;)

Skrevet

Nei, rett og slett fordi jeg ikke har råd. Men jeg har VHS....og det er fordi jeg fikk TV/Video`n, og eksen fikk stereoanlegget :)

Skrevet

Nei har ikke det..

Grunnen er vel at vi har så mange vanlige filmer som barna bruker å se på..

Men skal se det til syvende og sist kommer en DVD-spiller i huset her til slutt også..

Men den vi har er ny, så det tar vel en stund før vi skifter..

Leier sjelden filmer, så DVD-spiller er ingen savn..

;-))

Gjest christina24
Skrevet

ja, har både vhs og dvd.

kjempeklart bilde på dvd, og det er en fordel..

Skrevet

Ja, det har vi. Den er kjøpt på Rimi til en ganske rimelig penge og funker aldeles utmerket. Det er også derfor vi har den, tror jeg, fordi vi fikk den på Rimi. Kunne impulshandle den da ;o)

Har også VHS, men den ryker snart og vi må vel kjøpe ny.

Skrevet

Ja, fordi vi har en Playstation 2 i huset.

Skrevet

Ja, både "vanlig" DVD-spiller, og Playstation 2 hvor man også kan spille DVD-filmer.

Begge deler er relativt nyanskaffet - siste halvår.

Har fortsatt VHS - tar opp ting på det + ser på barnefilmer. Men har bestemt oss for at nye filmer skal kjøpes på DVD fra nå av. Med mindre de er INNMARI billige, da! *S*

Skrevet

JA :-)

Og det er pga av at jeg ønsket meg cd-spiller til jul av mannen min.

Han kjøpte like godt en kombinert cd-dvd-radio -spiller som vi også kam spille mp3'er på. + et nytt tv, da det gamle var gammelt arvegodt(uten fjernkontroll og tekst-tv)

Men vi ble enige om å vente til januarsalget før vi kjøpte den.

VHS-spiller har jeg aldri hatt.

Skrevet

Ja.

Fordi jeg elsker filmen og filmen elsker meg.

Helene Harepus
Skrevet

Vi har begge deler.. Pluss Playstation 2 som kan lese DVD.. Og hjemmekino..og trådløs overføring mellom alle innretningnene.. Osv. osv...

Stua er full av alle slags dupeditter og ting som liksom skal gjøre alt så mye bedre..

Jeg har ikke peil på alt samboeren drar inn i huset..

MEN, jeg har hatt VHS leeenge og kommer aldri til å kvitte meg med den.. Er så grei å ta opp programmer med og jeg har en del gamle filmer som jeg liker å se på i ny og ne..

Men, jeg må innrømme at DVD er enklere og bildet blir mye bedre.. Og når man kjøper eller leier DVD er det ofte mye ekstra-materiale på DVD som ikke er på VHS..

*puhh*

Skrevet

har ikkje dvd-spiller, har ikkje råd. kjæresten har ein vhs-spiller, som funker etter eget forgodtbefinnende...;)

joda - det har du da vel. du har jo på mac-en din... ikkje sant?

Skrevet

Jeg har dvd.

Grunnen er at jeg så en spiller jeg forelska meg i og bare _måtte_ ha den ;-)

Skrevet

Har både DVD og VHS.

DVD mest pga mulighetene det gir med valg av språk (både på audio og teksting).

VHS mest pga enkle opptaksmuligheter.

Skrevet

Ja, fordi DVD-formatet er fullstendig overlegent når det gjelder lyd/bildekvalitet.

Skrevet

Nei. Har ingen DVD-filmer heller. Kanskje det blir noe slikt når ungene er store nok til å la være å lage riper og flekker på cd'ene.

Har videospiller som jeg fikk i julegave, samt TV1000, Cinema og Hallmark. Og så TV3 og 3+.... da trenger jeg egentlig ikke video heller ;)

Gjest hihihi
Skrevet

Nei. Har ingen DVD-filmer heller. Kanskje det blir noe slikt når ungene er store nok til å la være å lage riper og flekker på cd'ene.

Har videospiller som jeg fikk i julegave, samt TV1000, Cinema og Hallmark. Og så TV3 og 3+.... da trenger jeg egentlig ikke video heller ;)

Du glemte å ta med de kanalene fra Tyskland, der sendingene foregår mest på nattetid;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...