Gå til innhold

FU: Har du DVD-spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har så allikevel ingenting jeg kan spille der. Det går visstnok an med DVD på min 3 år gamle Pc, men jeg har foreløbig ikke testet om den virker.......

Min VHS-spiller er ofte i bruk, da jeg tar opp en del fra TV (og sletter etter jeg har sett det), og så har jeg noen få videofilmer da.

Skrevet

Jepp. Vi har en DVD-spiller, pluss Playstation 2 som vi også kan bruke som DVD-spiller. Også har vi 3 VHS-spillere :)

Skrevet

ja..grunnen til at vi har DVD-spiller ja.. Mye mye bedre å se filmer på DVD enn på VHS :) Også er det som oftest mye ekstra på DVD-ene :)

Skrevet

Nei vi har ikke. Hvorfor? - - - fordi vi har brukt penger på mye annet som var viktigere.

Men vi vurderer å kjøpe en PS II med dvd :-)

Skrevet

Nei. Vi er bestandig trege her i huset til å kjøpe slike nymotens greier :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det har jeg. Filmene har bedre kvalitet på DVD, og de fleste har ekstra materiale som kan være artig å kikke på. Kjekt å kunne velge vekk undertekst (selv om ikke alle DVDer har den muligheten).

Skrevet

Du glemte å ta med de kanalene fra Tyskland, der sendingene foregår mest på nattetid;P

Har ingen tyske kanaler, tror jeg. Jo... kanskje jeg har en, men jeg husker ikke hva den heter.

Har de fleste Viasatkanalene, unntatt Ticket og en annen betaltv-sak.

Skrevet

joda - det har du da vel. du har jo på mac-en din... ikkje sant?

niks, bare cd-rw.

Skrevet

Vi har en altetende DVD og en PS2 som spiller av DVD. Pluss en VHS spiller som er så avansert at jeg knapt finner play-knappen.

Skrevet

Hadde ikke DVD-spiller da jeg la inn innlegget i går..

I dag har jeg..

Så skal bli spennende og se om det er noen forskjeller...

;-))

Skrevet

Ja. Fordi vi så en annonse og fikk lyst på et sånt hjemmekinoanlegg ( kjøpte for et par år siden).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...