tiktak Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 noen som vet hva det koster å brekke armen? Ikke barn, ikke gammel, så jeg regner med man må betale full pris.. Ikke var det på jobben heller 0 Siter
carma Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det kommer vel an på hvem du ønsker skal brekke den for deg, kanskje? Du finner sikkert noen som brekker armer for en billig penge ;-p 0 Siter
tiktak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Det kommer vel an på hvem du ønsker skal brekke den for deg, kanskje? Du finner sikkert noen som brekker armer for en billig penge ;-p problemet er at den allerede ER brukket, og jeg lurer på hvor mye jeg måtte ut med sånn ca... 0 Siter
carma Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 problemet er at den allerede ER brukket, og jeg lurer på hvor mye jeg måtte ut med sånn ca... Skjønte det da. Innlegget ditt kunne bare oppfattes på to forskjellige måter og jeg skulle liksom dra en spøk her... Vet forøvring ikke hvor mye det koster å fikse en brukket arm, men god bedring! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det kommer vel an på hvem du ønsker skal brekke den for deg, kanskje? Du finner sikkert noen som brekker armer for en billig penge ;-p *humrer* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 problemet er at den allerede ER brukket, og jeg lurer på hvor mye jeg måtte ut med sånn ca... Aner ikke hva du må ut med. men jeg betalte 175,- i egenandel for en konsultasjon på legevakta i Oslo for et par uker sida. Men det hadde ikke noe med knekt arm og gjøre. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Skjønte det da. Innlegget ditt kunne bare oppfattes på to forskjellige måter og jeg skulle liksom dra en spøk her... Vet forøvring ikke hvor mye det koster å fikse en brukket arm, men god bedring! Hehe mange morsomme svar her nå. Jeg brakk håndleddet i pinsen i fjor(hoppet IKKE trampoline) og det ble en dyr opplevelse til slutt. Etter alt at gipsen var tatt av etter 6 uker så hadde dette armbruddet kostet mg ca 1300 kr. Først så kostet det en del på legevakt mht. besøket hos legen/røtgen og uken etterpå var det på nytt besøk på sykehuset og der var det nytt legebesøk/Røntgen og siste undersøkelse med legebesøk/røntgen var når gipsen skulle taes av igjen. Du får trøste deg med, at det er så tidlig på året, og når du har betalt alle utg, har du nesten overskredet grensen for frikort, og så blir du jo tross alt frisk igjen 0 Siter
Nyco Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det kommer vel an på hvem du ønsker skal brekke den for deg, kanskje? Du finner sikkert noen som brekker armer for en billig penge ;-p *LOOOOLOOOOLLOOOL* Jeg skal gjerne gjøre det aldeles gratis!! *Tørker lattertårer* 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 problemet er at den allerede ER brukket, og jeg lurer på hvor mye jeg måtte ut med sånn ca... Du må ikke ut med annet enn egenandel på 140 kroner, tenker jeg. Ring legevakta og spør da, vel? 0 Siter
Helene Harepus Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Har strømprisene gjort oss helt gale når det gjelder penger?? Hadde jeg sittet hjemme med brukket arm hadde ikke regningen vært det jeg bekymret meg for.. Da må det vel være så vondt at man gjør det som må til for å få gipset den og fått noen piller for smertene.. Har du dårlig råd er det alltids noen som kan hjelpe. Gå på legevakten og si at du har brukket armen men dessverre ikke har noen penger.. Så skal du se at du får en giro på det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.