shandy Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Først: Hvorfor virker ikke list innlegg i valgte forum. Er det bare hos meg, eller er det sånn hos dere andre også? Nå må jeg velge 100 nyeste, noe som er kjedelig i og med at mesteparten på den listen ikke er av interesse. Sånn har det vært i flere dager. Eller så må jeg gå inn på hvert enkelt forum. Neste: Hvor høy nedlastningshastighet har dere? Jeg har 729kbit/s for øyeblikket, men det går vanvittig tregt. Kan ikke gjøre to ting samtidig for da er det helt håpløst. Noen som har peiling eller noen gode råd? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Det første spørsmålet må du nok henvende deg til Webmaster for. Det andre kan jeg svare på: Det går ekstremt tregt for meg også, selv om jeg har over dobbelt så rask linje som deg. Det er nok serveren som er overbelastet. 0 Siter
shandy Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Det første spørsmålet må du nok henvende deg til Webmaster for. Det andre kan jeg svare på: Det går ekstremt tregt for meg også, selv om jeg har over dobbelt så rask linje som deg. Det er nok serveren som er overbelastet. Ok, takk for svar citoyen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.