periskop Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Tidligere kjørte jeg defragmentering som "Planlagt oppgave" - altså i normalmodus - uten noen form for problemer. Nå fungerer ikke dette så bra lenger. Det rare er at de samme problemene oppstår ved kjøring i sikkermodus etter først å ha kjørt scandisk. Det som skjer, er at defragmenteringen stopper opp og starter på nytt med følgende beskjed: "Innholdet på stasjonen er endret. Starter på nytt". Dette gjentar seg flere ganger, hver gang litt lenger ut i prosessen, inntil oppgaven endelig blir fullført. Bruker Win98 SE. Hva kan det skyldes, tro? 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Litt rart da dette også skjer i sikkerhetsmodus. Men se til at de aller fleste programmer er lukket (trykk CRTL+Alt+Delete). Pass også på at Antivirus programmer ikke kjører. 0 Siter
periskop Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Litt rart da dette også skjer i sikkerhetsmodus. Men se til at de aller fleste programmer er lukket (trykk CRTL+Alt+Delete). Pass også på at Antivirus programmer ikke kjører. Begge de tingene du nevner er tatt hensyn til, så det er litt merkelig. Men takk for svar. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Begge de tingene du nevner er tatt hensyn til, så det er litt merkelig. Men takk for svar. Og skjermspareren er selvfølgelig også slått av? 0 Siter
periskop Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Og skjermspareren er selvfølgelig også slått av? Øh..., nei. Den tenkte jeg ikke på. Takk. 0 Siter
periskop Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Og skjermspareren er selvfølgelig også slått av? Øh..., nei. Den tenkte jeg ikke på. Takk. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Øh..., nei. Den tenkte jeg ikke på. Takk. Bare hyggelig :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Øh..., nei. Den tenkte jeg ikke på. Takk. Hvis ikke det hjelper, kan du gå på oversikten over applikasjoner som kjører (ctrl-alt-del) og lukke alt unntat explorer og systray. "............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.