Serafia Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 På bussen i dag så jeg verdens vakreste mann. Helt klart. *sukk* Og der satt jeg, med regnjakke og gummistøvler, klissvåt opp til leggen, bustete hår, snørrete nese og avskallet neglelakk, og forbannet at jeg ikke hørte på Tone og Mette som sa: "vent litt, jeg må bare sminke meg først, jeg kan ikke gå ut uten sminke, tenk om jeg treffer mannen i mitt liv", som om det i mitt tilfelle i det hele tatt hadde spilt noen rolle... Tre stopp senere gikk jeg av bussen, og ser han nok aldri igjen. *sukk* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hmmm... det er greit nok at jeg tok meg en blund på dagen i dag, men det at jeg går i søvne og tar bussen når jeg sover, det var nytt for meg. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 *humre* Synes jeg kjenner meg igjen i settingen ja.. Det er aldri når jeg føler meg rålekker at de dukker opp nei..Du kan banne på at jeg da også har en kvise midt mellom øynene.. ) 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Du fikk om ikke annet noe pent å se på for å friske opp dagen i dag! Ta samme buss til samme tid flere dager også, det er vel ikke umulig at han er med...? Godt å se deg her igjen! Håper du har det bra! Godt nyttår, forresten! *Klem* 0 Siter
Serafia Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Hmmm... det er greit nok at jeg tok meg en blund på dagen i dag, men det at jeg går i søvne og tar bussen når jeg sover, det var nytt for meg. Hehe... det var NØYAKTIG det svaret jeg forventet fra deg... ;p 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hadde du brukt tid på å stelle deg, hadde du ikke rukket akkurat den bussavgangen. Dermed ville du aldri sett ham. Derfor ville det ikke vært noen gevinst i å ha vært pyntet den dagen.... *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.