Gå til innhold

fu: hvordan ville du reagert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min har variert i vekt opp og ned ca 40-50 kilo i årene vi har vært sammen. Har ikke reagert på hverken det ene aller det andre, bortsett fra at jeg har støttet og oppmuntret han når han har jobbet seg nedover i vekt, fordi det er best for helsa hans å være lettere.

Siden mannen min er en sylslank type fra før, får jeg heller gå ut fra hvordan jeg ville reagert dersom vekten hans hadde ØKT, ikke sunket. At vekten hadde gått opp 5,10 eller 15 kg hadde jeg ikke reagert på. Det tror jeg bare hadde vært innenfor normalen. Men hvis det blir snakk om 20-25 kg, tror jeg han hadde sett ut som en liten sofapotet.

Om jeg hadde sagt noe, aner jeg ikke.

Mannen min er så tynn at jeg IKKE ville likt det om han hadde går ned 15 kg! Da hadde han blitt helt skrapa....

Han kan godt legge på seg litt uten at det hadde gjort det minste.

Ettersom han fortsatt er like tynn etter å ha passert de førr, er det vel lite sannsynlig at han legger på seg 25 kg med det første, men jeg vil elske ham uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...