Spirea Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Ble oppringt av Norsk Omsorg, de sier de samler sammen til hjertestartere for utplassering i distriktene. Etter telefonsamtalen fikk jeg en giro som i og for seg ser seriøs nok ut med telefonnummer og adresse og alt.Mitt bidrag skal gå til hjertestarter i mitt distrikt... Skal man tro på sånt? Noen som vet om Norsk Omsorg er et seriøst foretagende og bør få midler til virksomheten? Jeg synes i og for seg det stinker av hele navnet, men samtidig vil jeg jo gjerne at det skal vær hjertestarter i nærheten om noe skulle skje der jeg bor... Anyone? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hvis du søker på "norsk omsorg" på Google finner du masse om dem ) 0 Siter
Spirea Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Hvis du søker på "norsk omsorg" på Google finner du masse om dem ) Ah... tøfft. Takk skal du ha ) 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Norsk Luftambulanse har/har hatt innsamling til samme formål. De har hatt godt resultat. http://www.norskluftambulanse.no/snla/hjertestarter/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.