Gå til innhold

Kloning med tilbakevirkende kraft!

Anbefalte innlegg

(VG)

""Clonaid er tilknyttet den religiøse Raelian-sekten..

..Raelian-sektens leder er Claude Vorilhon (55), en tidligere racerbilist og slagersanger. Han tok navnet Rael og grunnla den såkalte UFO-sekten i Canada.

..Vorilhon skapte store overskrifter da han uttalte at han ville klone Hitler for å stille ham for retten. Utspillet ble fullstendig latterliggjort verden over. ""

Heretter er man ikke trygg selv etter at man ligger 7 fot under jorda.. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88498-kloning-med-tilbakevirkende-kraft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke helt det der jeg. Tror de at de får tilbake samme person selv om de er genetisk like??? Har de ikke skjønt at kropp og personlighet er to forskjellige ting?

Han ville altså lage en helt uskyldig, uvitende fyr som ser ut som Hitler, og stille ham for retten...?

Og den ungen som liksom skal være en klon av sin mor. Innbilder de seg virkelig at (om det er fakta at hun er klonet) det er samme person??

Tror de at den jentungen (hvis det er sant) vil vokse opp og takke dem for at hun ser på kusehåret ut som sin mor??! he he he..

Nei jeg er ikke helt på nett der jeg altså..

Jeg fatter ikke helt det der jeg. Tror de at de får tilbake samme person selv om de er genetisk like??? Har de ikke skjønt at kropp og personlighet er to forskjellige ting?

Han ville altså lage en helt uskyldig, uvitende fyr som ser ut som Hitler, og stille ham for retten...?

Og den ungen som liksom skal være en klon av sin mor. Innbilder de seg virkelig at (om det er fakta at hun er klonet) det er samme person??

Tror de at den jentungen (hvis det er sant) vil vokse opp og takke dem for at hun ser på kusehåret ut som sin mor??! he he he..

Nei jeg er ikke helt på nett der jeg altså..

""Han ville altså lage en helt uskyldig, uvitende fyr som ser ut som Hitler, og stille ham for retten...?

""

Et hår fra Hitlers uniformlue kunne gitt et DNA. Så bygger man videre på det og lager en klon.

Ulempem er at rettssystemet hadde knekt sammen. :)

Ulv I Faarikaal

Et problem er noe det forskes på: DNA'et kan ha en innebygget "klokke" som styrer aldringen. Så hvis vi kloner en voksen gen til et barn, kan barnet få misdannelser. Kanskje kan vi tenke oss at "klokka" på genet barnet får står på 40 år ?

Et problem er noe det forskes på: DNA'et kan ha en innebygget "klokke" som styrer aldringen. Så hvis vi kloner en voksen gen til et barn, kan barnet få misdannelser. Kanskje kan vi tenke oss at "klokka" på genet barnet får står på 40 år ?

Hvis hensikten er at de skal rett til galgen så gjør det kanskje ikke så mye? :)

""Han ville altså lage en helt uskyldig, uvitende fyr som ser ut som Hitler, og stille ham for retten...?

""

Et hår fra Hitlers uniformlue kunne gitt et DNA. Så bygger man videre på det og lager en klon.

Ulempem er at rettssystemet hadde knekt sammen. :)

Ja jeg skjønte det så langt. Men om man kloner noen, så blir de bare FYSISK like, de blir ikke samme person. Det var det jeg mente?

Man kan vel ikke klone ei sjel vel?!

*føle seg dum...*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...