Rabbagast Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg har en figur i pdf format, som jeg helst skulle hatt over i et litt mer håndterlig format, f.eks jpg. Så langt har jeg gjordt dette ved Alt+PrintScrn, lime inn i paint, lagre som bmp, åpne i photoshop, trimme bort det uønskede og lagre som jpg. Dette er tungvint og jeg mister ofte en del oppløsning. Noen som har noen bedre forslag? Jeg har full Adobe pakke installert, uten at jeg har funnet ut noen måte å gjøre det på der. 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Mailer du over pdf-en kan jeg fikse det for deg. [email protected] oppgi ønske bredde og dpi. 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Glemte selvsagt å nevne at du utmerket godt kan åpne pdf-en direkte i PhotoShop uten problem. Får du det ikke til, kan jeg godt gjøre det for deg... 0 Siter
Rabbagast Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Glemte selvsagt å nevne at du utmerket godt kan åpne pdf-en direkte i PhotoShop uten problem. Får du det ikke til, kan jeg godt gjøre det for deg... Det er tydligvis forskjell på pdf filer, for det er bare noen jeg klarer å åpne direkte i photoshop. Jeg kan maile deg en figur, så kan du forsøke selv. 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Det er tydligvis forskjell på pdf filer, for det er bare noen jeg klarer å åpne direkte i photoshop. Jeg kan maile deg en figur, så kan du forsøke selv. Pdf-fil mottatt og jpg returert. Jeg gikk veien om postskript eps og deretter inn i PhotoShop, croppa og endte opp med jpg fila (300 dpi - ca 2300 piksler bred) som så ble sendt deg. Operasjonen tok ca 15 sekunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.