leenie Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Noen tror at kjærligheten er stor. Jeg tror at den er liten. Så liten, at de fleste ikke ser den. Kjærligheten er et smil. Kjærligheten er en utstrakt hånd. Kjærligheten er en klem. Noen tror at kjærligheten er stor. Jeg tror at den er liten. Så liten at den får plass på denne siden. Kjærligheten er et dikt, skrevet for å fortelle noen at de er elsket. 0 Siter
Anki Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Fint skrevet, og jeg er helt enig. Noen tror at dyre materielle ting beviser ens kjærlighet. Jeg tror det er de små tingene i hverdagen som viser best at man er glad i et menneske. Et kompliment, et kjærtegn e.l. I hvert fall er det det jeg blir mest glad for 0 Siter
leenie Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Søtt sagt! Aaaarrrrgh! Søtt? Har jeg skrevet noe SØTT??? Drit og. Hele imagen min ryker jo. 0 Siter
Mamta Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Aaaarrrrgh! Søtt? Har jeg skrevet noe SØTT??? Drit og. Hele imagen min ryker jo. Huffda, det var jo ikke meningen å rive ned imaget ditt, da... 0 Siter
leenie Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Huffda, det var jo ikke meningen å rive ned imaget ditt, da... Nei, for guds skyld. Men så skal det vel litt mer enn et søtt dikt til for å rokke ved det imaget da... Men jeg HAR skrevet det selv, altså! Helt sant. 0 Siter
Mamta Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Nei, for guds skyld. Men så skal det vel litt mer enn et søtt dikt til for å rokke ved det imaget da... Men jeg HAR skrevet det selv, altså! Helt sant. Jeg syns du er flink til å skrive, jeg, leenie, okke som. _Det_ var vel søtt sagt?! 0 Siter
leenie Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Jeg syns du er flink til å skrive, jeg, leenie, okke som. _Det_ var vel søtt sagt?! Ja, det var søtt sagt Jeg bukker og takker. Du er vel litt søt, du da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.