Gå til innhold

Lenker til sider med små spill

Anbefalte innlegg

Jentene har en liten pc som står utenfor nettverket her hjemme, ergo har de ikke tilgang til internett. Er det noen som har gode linker til sider hvor det ligger små spill som kan lastes ned og brennes - slik at de kan få dem på sin pc? Jeg har jo vært inne på endel sider, men det er enten onlinespill eller spill som løper ut etter et visst antall ganger man spiller. Det er jo litt dumt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88534-lenker-til-sider-med-sm%C3%A5-spill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.popcap.com/

Alle disse spillene kan lastes ned, og jeg synes faktisk de er ganske morsomme.

Tusen takk Tornerose.

Har dere lastet de ned selv? Vet dere om det er begrensning på hvor mange ganger man kan spille når de er innstallert i maskinen?

Ellers? Holder dere varmen der oppe? :)

Tusen takk Tornerose.

Har dere lastet de ned selv? Vet dere om det er begrensning på hvor mange ganger man kan spille når de er innstallert i maskinen?

Ellers? Holder dere varmen der oppe? :)

Nei, har ikke lastet noen av dem ned selv, vi har bare spilt dem via internett. Du får bare prøve og se.

Oslo ligger da ikke så langt nord at jeg ville karakterisere det som "der oppe", men det er forøvrig -3 grader her og sola skinner så det er slett ikke verst. :-)

Nei, har ikke lastet noen av dem ned selv, vi har bare spilt dem via internett. Du får bare prøve og se.

Oslo ligger da ikke så langt nord at jeg ville karakterisere det som "der oppe", men det er forøvrig -3 grader her og sola skinner så det er slett ikke verst. :-)

Hmm .... jeg har da alltid trodd at du har bodd i Finnmark. Nei??

Hukommelsen min rundlurer meg til stadighet *sukk*

Annonse

Hmm .... jeg har da alltid trodd at du har bodd i Finnmark. Nei??

Hukommelsen min rundlurer meg til stadighet *sukk*

*ler* Finnmark? Nei, aldri. Men du er ikke helt på jordet. Jeg er egentlig fra Narvik, men flyttet til Oslo for et par år siden, studier og kjæreste vet du. :-)

Annonse

Helt sikker på om jeg vil bo i Oslo? Tja, det er vel ikke akkurat kjempemuligheter i Narvik da, og jeg tviler sterkt på at jeg får samboeren min (vestlending som han er) til å flytte dit uansett.

Nei, helt sikker på at du har bodd i Narvik?

;)

Finnmark, Finnmark .... Hmm....

Nei, helt sikker på at du har bodd i Narvik?

;)

Finnmark, Finnmark .... Hmm....

Ja, jeg tror jeg er for ung til å ha Alzheimer, og jeg har jo klassebilder av meg selv på Narvik-skoler og foreldrene mine påstår at jeg er født og oppvokst der, så da må det nok stemme. Hvor har du fått Finnmark fra? Jeg har ikke engang vært i Finnmark.

Ja, jeg tror jeg er for ung til å ha Alzheimer, og jeg har jo klassebilder av meg selv på Narvik-skoler og foreldrene mine påstår at jeg er født og oppvokst der, så da må det nok stemme. Hvor har du fått Finnmark fra? Jeg har ikke engang vært i Finnmark.

Hvis du kan vise til klassebilder av deg selv fra Narvik barneskole, så har jeg en følelse av at det muligens kan være en liten sannhet i hva du skriver.

Hvor jeg har Finnmark fra? Nei, kem faen som veit :)

Hvis du kan vise til klassebilder av deg selv fra Narvik barneskole, så har jeg en følelse av at det muligens kan være en liten sannhet i hva du skriver.

Hvor jeg har Finnmark fra? Nei, kem faen som veit :)

Jaja, det kommer nok til deg en vakker dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...