SierDuDet Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 ...taper kamper om dagen. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport/ishockey/article.jhtml?articleID=70682 Tekstmelding my ass... 0 Siter
angel_heart Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Sier litt om klubben sier jeg bare! At spillere kan brake sammen er en ting, men spiller og trener...det er uproffesjonellt! Ære være Enga 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 hehe, trøster meg med at Stjernen ser ut til å funnet veien til målet og at han derre finnen med det vanvittg vanskelige navnet har stengt buret ... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 hehe, trøster meg med at Stjernen ser ut til å funnet veien til målet og at han derre finnen med det vanvittg vanskelige navnet har stengt buret ... Stjernen får svi i morgen. Det er trossalt noen fra asker som må bevise at de kan annet enn å sloss, så i morgen blir det storseier i Askerhallen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.