Gå til innhold

Hva kan jeg ta for min bærbare pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Toshiba satellite 2520 CDS som jeg skal selge. Jeg har egentlig ikke peiling verken på hvor stor maskinen er eller hva slags ytelser den ellers har. Vet bare at jeg en gang har utvidet minnet til 96 MB.

Finnes det et nettsted der jeg kan finne spesifikasjoner til denne pc`n? Eller kan jeg finne det ut på selve maskinen?

Og hvor kan jeg finne ut hva jeg kan ta for den når jeg skal selge den? Med unntak av en litt defekt kontakt der telefonledningen plugges i, er den helt strøken og selges også med diverse utstyr (veske, trådløs mus osv).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88558-hva-kan-jeg-ta-for-min-b%C3%A6rbare-pc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.toshiba-dm.com/cgi-bin/frameset?shop=1&url=/products/models.html

Du må gå inn via eldre modeller der - så finner du den på listen .

Limer inn et utsnitt her:

Artikelnr: S252EYV

AMD K6-2 300 MHz mobil processor

32 - 160 MB EDO DRAM

13,0" Dual Scan färgskärm (800 x 600)

Inbyggd 24x CD-ROM och floppy (samtidigt)

4 GB hårddisk

Det er jo ikke store saken du har - det som avgjør prisen er jo prosessor , minne og harddisk . Ikke noe av det her var mye å skryte av.

Det du kan gjøre er å se på qxl for å finne tilsvarende pc'er der og se hva de går for. Det trenger ikke å være samme modell - men ha de samme spesifikasjonene sånn ca.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...