alphan Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Er det noe håp om at den skal tilfriskne? Har fylt den opp (3 farger) med refill-kit, og har kjørt "Rens patroner" fler ganger i håp om at det skal hjelpe. Får bare gult og sort. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Gult og sort blir en fin-fin tiger da:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg regner med at du kan sette den i varmt vann og ørlitt zalo en stund, så tørke av og prøve. 0 Siter
alphan Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Jeg regner med at du kan sette den i varmt vann og ørlitt zalo en stund, så tørke av og prøve. Høres skummelt ut men jeg skal prøve det nuh. 0 Siter
alphan Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Gult og sort blir en fin-fin tiger da:) Bestiller du veggplakat? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Høres skummelt ut men jeg skal prøve det nuh. Det verste som kan skje er at den ikke virker, men det gjør den ikke nå heller, og blekket kan du suge ut for en mer omfattende skrubbing. Prøv å skape litt overtrykk i kammeret med å blåse. 0 Siter
alphan Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Det verste som kan skje er at den ikke virker, men det gjør den ikke nå heller, og blekket kan du suge ut for en mer omfattende skrubbing. Prøv å skape litt overtrykk i kammeret med å blåse. Har prøvd å skrive ut en testside (HP "sommerfugl") etter vannbad. Fortsatt kun gul/svart. Tror jeg hadde patronen for kort tid i vannglasset. Nytt vannbad. 0 Siter
alphan Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Har prøvd å skrive ut en testside (HP "sommerfugl") etter vannbad. Fortsatt kun gul/svart. Tror jeg hadde patronen for kort tid i vannglasset. Nytt vannbad. Prøvd igjen, like dårlig. Er litt sur på meg sjøl. Har masse refill-blekk, og kunne for syns skyld printa ut noe fargetrykk en gang i uka for å holde dysene fuktig. Nå må jeg kjøpe ny patron. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Prøvd igjen, like dårlig. Er litt sur på meg sjøl. Har masse refill-blekk, og kunne for syns skyld printa ut noe fargetrykk en gang i uka for å holde dysene fuktig. Nå må jeg kjøpe ny patron. En liten renskjøring i uka er bra nok. 0 Siter
nihegi Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Min erfaring er at fargepatroner kan jeg fylle/bruke om igjen fargepatronene en gang før de begynner å lage krøll. Har også prøvd alle rådene du har fått her uten å lykkes. Blekkpatroner med svart blekk kan fylles flere ganger, men skrivehodene blir slitte etterhvert. Jeg har derfor en ny patron liggende i tilfelle. Blekkpatroner er så dyrt at jeg kommer nok til å fortsette å bruke refill selv om det er litt søl og litt trøbbel:-) 0 Siter
alphan Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Min erfaring er at fargepatroner kan jeg fylle/bruke om igjen fargepatronene en gang før de begynner å lage krøll. Har også prøvd alle rådene du har fått her uten å lykkes. Blekkpatroner med svart blekk kan fylles flere ganger, men skrivehodene blir slitte etterhvert. Jeg har derfor en ny patron liggende i tilfelle. Blekkpatroner er så dyrt at jeg kommer nok til å fortsette å bruke refill selv om det er litt søl og litt trøbbel:-) hei, ja, har fylt disse patronene 1 gang tidligere med refill. Men jeg har en antagelse om at farge.p. fortsatt hadde vært ok, hvis jeg hadde brukt den oftere. At den sorte er like god, er vel fordi jeg bruker den ofte. Det som er rart er at både rød, gul, og blå lager flekker på papiret når jeg har tørket av patronen i bunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.