Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Høres skummelt ut men jeg skal prøve det nuh.

Det verste som kan skje er at den ikke virker, men det gjør den ikke nå heller, og blekket kan du suge ut for en mer omfattende skrubbing. Prøv å skape litt overtrykk i kammeret med å blåse.

Annonse

Det verste som kan skje er at den ikke virker, men det gjør den ikke nå heller, og blekket kan du suge ut for en mer omfattende skrubbing. Prøv å skape litt overtrykk i kammeret med å blåse.

Har prøvd å skrive ut en testside (HP "sommerfugl") etter vannbad. Fortsatt kun gul/svart. Tror jeg hadde patronen for kort tid i vannglasset. Nytt vannbad.

Har prøvd å skrive ut en testside (HP "sommerfugl") etter vannbad. Fortsatt kun gul/svart. Tror jeg hadde patronen for kort tid i vannglasset. Nytt vannbad.

Prøvd igjen, like dårlig.

Er litt sur på meg sjøl. Har masse refill-blekk, og kunne for syns skyld printa ut noe fargetrykk en gang i uka for å holde dysene fuktig. Nå må jeg kjøpe ny patron.

Min erfaring er at fargepatroner kan jeg fylle/bruke om igjen fargepatronene en gang før de begynner å lage krøll. Har også prøvd alle rådene du har fått her uten å lykkes. Blekkpatroner med svart blekk kan fylles flere ganger, men skrivehodene blir slitte etterhvert. Jeg har derfor en ny patron liggende i tilfelle.

Blekkpatroner er så dyrt at jeg kommer nok til å fortsette å bruke refill selv om det er litt søl og litt trøbbel:-)

Min erfaring er at fargepatroner kan jeg fylle/bruke om igjen fargepatronene en gang før de begynner å lage krøll. Har også prøvd alle rådene du har fått her uten å lykkes. Blekkpatroner med svart blekk kan fylles flere ganger, men skrivehodene blir slitte etterhvert. Jeg har derfor en ny patron liggende i tilfelle.

Blekkpatroner er så dyrt at jeg kommer nok til å fortsette å bruke refill selv om det er litt søl og litt trøbbel:-)

hei, ja, har fylt disse patronene 1 gang tidligere med refill. Men jeg har en antagelse om at farge.p. fortsatt hadde vært ok, hvis jeg hadde brukt den oftere. At den sorte er like god, er vel fordi jeg bruker den ofte.

Det som er rart er at både rød, gul, og blå lager flekker på papiret når jeg har tørket av patronen i bunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...