Gjest Kan ikke komme på noe! Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Er det noen som vet om et navn som kan brukes på både jenter og gutter? 0 Siter
punkyB Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Nå er dette mange engelske/amerikanske da men ... http://www.rebeccasspace.com/unisex.html 0 Siter
Gjest Kan ikke komme på noe! Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 hva skal du med det? Jane Vi har nettopp fått en hemafroditt. 0 Siter
neuni Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Nå er dette mange engelske/amerikanske da men ... http://www.rebeccasspace.com/unisex.html hehe....eg måtte flire litt av at navna Berit og Leif stod oppførte som unisex-navn men så var det dei eineste nordiske navna eg fann på lista, da. men eg kom i tanker om navnet Ravn - hvis det da er eit..hm.."godkjent" navn, - eg får ingen klare ideer om det er jente eller gutt.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 hehe....eg måtte flire litt av at navna Berit og Leif stod oppførte som unisex-navn men så var det dei eineste nordiske navna eg fann på lista, da. men eg kom i tanker om navnet Ravn - hvis det da er eit..hm.."godkjent" navn, - eg får ingen klare ideer om det er jente eller gutt.. Ravn er et islandsk guttenavn. Den jeg kjenner som heter det i Norge har islandsk far. 0 Siter
flisa Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Dette går på begge kjønn. nei det er da et guttenavn? 0 Siter
Gjest madur Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Ravn er et islandsk guttenavn. Den jeg kjenner som heter det i Norge har islandsk far. Fuglen ravn er i islandsk oversettelse hrafn. Guttenavnene Hrafn og Rafn finnes på islandsk. Ravn er tilpasset norsk i så fall og uttales forskjellig fra Rafn på islandsk. 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Dette går på begge kjønn. tull og tøys, Jørund er et guttenavn. 0 Siter
neuni Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Ravn er et islandsk guttenavn. Den jeg kjenner som heter det i Norge har islandsk far. aha. det er kanskje pga Marion Ravn at eg ser muligheten for at det kunne være eit jentenavn... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.