Gå til innhold

Bærbar PC... Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrealis

Du kan også bruke programmet Kazaa for nedlasting av musikk.

Gå til www.kazaa.com, download "kazaa.exe" og installer det på maskinen - følg instruksene nøye, så går det greit. Når du så åpner programmet (på samme måte som du åpner f.eks. I. explorer) kan du gjøre søk på hva som helst - musikk, filmer, software osv.

mvh

Du kan også bruke programmet Kazaa for nedlasting av musikk.

Gå til www.kazaa.com, download "kazaa.exe" og installer det på maskinen - følg instruksene nøye, så går det greit. Når du så åpner programmet (på samme måte som du åpner f.eks. I. explorer) kan du gjøre søk på hva som helst - musikk, filmer, software osv.

mvh

Kazaa er full av spyware, som registrerer informasjon om hva du gjør på maskinen og hvor du surfer, og sender det ut på nett slik at markedsføring kan skreddersys til deg. Bruk heller KazaaLite (www.kazaalite.com) som er akkurat samme program bare uten spyware.

Kazaa er full av spyware, som registrerer informasjon om hva du gjør på maskinen og hvor du surfer, og sender det ut på nett slik at markedsføring kan skreddersys til deg. Bruk heller KazaaLite (www.kazaalite.com) som er akkurat samme program bare uten spyware.

Kazaa Lite er faktisk ikke uten spyware slik de påstår, AdAware har funnet flere spyware-filer på min Kazaa Lite, dog betydelig færre enn det var på Kazaa.

Gjest Aina E

Kazaa Lite er faktisk ikke uten spyware slik de påstår, AdAware har funnet flere spyware-filer på min Kazaa Lite, dog betydelig færre enn det var på Kazaa.

Begge de programmene der, er noe av den største møkka jeg noensinne har installert på maskinen min. Aldri har jeg hatt så mye rart på den som jeg aldri har bedt om og ikke går det an å fjerne alt heller.

Nei, winMX er helt toppers og man får som regel alltid tak i det man trenger.

Annonse

Gjest Surrealis

Begge de programmene der, er noe av den største møkka jeg noensinne har installert på maskinen min. Aldri har jeg hatt så mye rart på den som jeg aldri har bedt om og ikke går det an å fjerne alt heller.

Nei, winMX er helt toppers og man får som regel alltid tak i det man trenger.

Har aldri hatt problemer med kazaa. Jeg har for øvrig all slags brannmurer og bortsorteringer av diverse dritt som skulle komme på maskinen.

Filene som Ad-Aware finner i KazaaLite er "dummy-filer" som spywaren er fjernet i, men som må være der for at programmet skal fungere, på grunn av måten Kazaa er designet. De gjør altså ingen skade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...