Gjest Aina E Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Nå får man julegodteri til 1/2 pris!! Løp og kjøøøp! (Hvis dere ikke fikk nok i jula). 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Kjøpte to gigantiske poser med julesjokolade fra Nidar her om dagen... Skulle bare på Rimi i matpausa og ha et eple da... Men i går kveld kjøpte jeg juletrelys, juletrepynt, og sånn matte til å ha juletreet på. Alt til under halv pris. Fant desverre ikke noen juletrefot, men jeg er på jakt. Blir kanskje jul hos meg også neste vinter 0 Siter
flisa Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor i helvete er det sjokolade i posene med JULEMARSIPAN?????? Jeg vil at ALT skal være MARSIPAN! 0 Siter
Line Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor i helvete er det sjokolade i posene med JULEMARSIPAN?????? Jeg vil at ALT skal være MARSIPAN! Det er det i de røde boksene med julemarsipan! Noe er kamuflert med sjokolade, men smaker godt lell. Koster 27,50,- på Rema nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.