Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg inngikk en fastprisavtale med obos i oktober på 37 øre pr kW. Har lest av måleren og fått litt sjokk. Er det sikkert at jeg ikke må betale mer. Dette står i avtalen:

Selv om du skulle finne at det er lite eller ingenting å spare direkte på en fastpriskontrakt i forhold til den løpende, "variable" prisen som energileverandørene tilbyr, kan dette likevel være gunstig, fordi du har fjernet all risiko for at du kan bli utsatt for prisøkninger i løpet av dette året.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88596-anf-str%C3%B8m-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrealis

Det virker helt utrolig på meg at jeg skal slippe så lett unna. Må være et catch, jeg er aldri så heldig. Jeg har brukt 6500 kW de 3 siste mnd.

Neida. Har du en avtale, så har du det. Så enkelt er det. Faren min inngikk en 1-årsavtale i juli på fastprisen 28 øre. Den tiden han inngikk avtalen, var den variable prisen 19-20 øre. Nå betaler han altså bare 1/3 - 1/4 av den prisen de fleste andre betaler. Han var ikke smart, men kjempeheldig, og det har du også vært.

Gled deg over den lave fastprisen, og husk: Hadde den variable prisen vært 25 øre i dag så hadde du fortsatt betalt 37 øre.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88596-anf-str%C3%B8m-igjen/#findComment-484463
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...