Gjest utolmodig Trii Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hei Er det ingen som bruker kontaktlinser her nesten? Trodde jeg skulle få vite om noen gode månedslinse-merker med dere i dag. Men 1 person har gitt meg sitt merke. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg bruker linser. Jeg brukte månedslinser før, men siden disse er ganske tykke ble øynene mine lett irritert, røde, fordi det ikke slipper så mye luft inn på øyet. Derfor byttet jeg til to ukers linser, disse er mye bedre! Har ingen irritasjon. Dette fordi disse er tynnere+ at man skifter de oftere. Merket er acuvue. 0 Siter
Jorunn Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg brukte månedslinser før, men har de siste 3 årene brukt Acuvue 1-dagslinser. Disse er mye bedre. Utrolig deilig å ta på seg ferske linser hver gang, samt at en slipper alt styret med rengjøring. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg bruker linser, men jeg begynte med dagslinser for lenge siden, abonnerer på dem fra Brilleland. Dermed kan jeg dessverre ikke tipse deg om månedslinser. 0 Siter
snooker Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Bruker Bausch & Lomb Soflens månedslinser. De er vel forsåvidt greie, og ingen av de andre jeg har prøvd har vært bedre. Men de jeg har snakket med som har gått over til 14 dager, ukes, eller dagslinser, skryter alle av at de er bedre enn månedslinsene. 0 Siter
u100055250 Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, B&L har gode månedlinser, jeg benytterdisse nå etter å ha brukt årslinser til nå 0 Siter
dharma Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 frequency. Bra, spesielt i "tørre" miljø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.