Gjest uvitende kokke Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Komfyren har streika og jeg vil ha omelett med skinke! Kan jeg lage det i mikro`n? Hvordan gjør jeg det da? 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 I en ildfast form, med plastfolie over ???? vet ikke sikkert, men du kan jo prøve::: 0 Siter
Snøvit Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Går sikkert bra det,men den får vel ikke så fin farge da,er vel bare å blande alt å legge i et mikro sikkrt fat,vel lykke til med maten 0 Siter
Gjest miio Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 I en ildfast form, med plastfolie over ???? vet ikke sikkert, men du kan jo prøve::: Det går supert det, bare bland sammen alt som skal i og sett det inni. Det kan være lurt å stoppe mikroen etter et min og røre en gang sånn at det blir jevnt stekt. Veldig lettvint, men det kan være litt ekkelt å få rein forma etterpå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 I en ildfast form, med plastfolie over ???? vet ikke sikkert, men du kan jo prøve::: Plastfolie i mikro? 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Plastfolie i mikro? Jepp, det går kjempefint. Som f.eks når vi han sånne Taco lomper varmer jeg de på en tallerken med folie over i mikroen. Det går kjmpefint! 0 Siter
Amiga Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Plastfolie i mikro? Ja det går kjempefint. 0 Siter
Gjest uvitende kokke Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Som den talentløse kokken jeg er,knuste jeg egget og la i masse skinke og satte tallerkenen i mikroen,med salt og pepper ble det jammen ikke verst! Takk for hjelpen alle! 0 Siter
Gjest vingtor Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 ... men godt blir det ikkje. Om du ikkje er blant dei som likar viskelær med saltsmak, då. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.