Gå til innhold

Vil noen krysse fingrene ?

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg sånn

Gruer vettet av meg til neste uke.

En rettsak jeg har ventet lenge på kommer da.

Har gledet meg lenge til å få fram saken ( mange år ) , men nå gruer jeg meg slik at jeg har fysisk vondt i magen og får ikke sove om nettene!

Saken er for så vidt grei ; det er snakk om skylddeling og svaret jeg får blir det avgjørende.

Enten 0 ; eller oppad 5 millioner i erstatning....

Men det jeg ser mest frem til er å få en offentlig beklagelse for at sykehuset har ødelagt livet mitt.

Kjenner ikke så mange jeg kan dele "redslen" min med , så godt å få det ut her :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88690-vil-noen-krysse-fingrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Krysser fingrene for deg :-)

Å du ventetiden på forhånd er verst. Når man kommer i selve rettsalen får man som regel is i magen og blir dønn rolig. Sånn var det med meg de gangene jeg har vært i rettsaker.

Ikke samme sak(er) som deg riktignok, men jeg tipper følelsen av kvalme på forhånd omtrent er like altoppslukende og ekkel.

Lykke til.

Jeg husker historien din, så jeg skjønte hvem du er (tror jeg) selv om du skriver anonymt nå.

Ville bare si at jeg virkelig ønsker deg lykke til når saken kommer opp! Håper du får full pott mht erstatning!!

PS! Husk å fortelle oss hvordan det gikk! Keep us posted! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...