Helene Harepus Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Var hos tannlegen i dag.. Skulle ta et par små hull og få en total-sjekk... Så spør tann-pleieren alle standard-spm. som man må svare på når man er ny kunde.. Deriblant kom et spm jeg ikke kunne la være å le av.. "Er du opptatt av å beholde dine egne tenner"?? Ehh.. jaaa.. Svarte jeg.. Man er vel det når man er midt i tjue-årene.. Men, da regningen kom etter besøket var det nesten så jeg angret.. Er det rart vi nordmenn går for lite til tannlegen?? 3500,- for tre fyllinger og litt fluor!!! Det er ikke bare strømprisene som tar livet av en.... 0 Siter
shandy Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 3500 kroner for et par hull - hjelpe meg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Var hos tannlegen selv i dag. For én nokså stor hvit fylling, pluss arbeidet betalte jeg 550. Syns det var en fryktelig dyr tannlege du hadde. Kanskje du vil sjekke prisene hos andre tannleger før neste besøk? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tannlegepriser varierer veldig, og jeg tror nok den du har ligger i det øverste sjiktet. "............" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.