Gå til innhold

Er dette moralsk forkastelig?

Anbefalte innlegg

Ok, så du synes det er greit for den ene parten i et forhold å utvikle kontakt med et menneske han/hun er _forelsket_ i uten å si i fra til den andre parten? Det synes ikke jeg, og ville sett på dette som utroskap ja. Om kontakten foregår via kort og brev eller annet er helt likegyldig i mine øyne.

Er man i et forhold og blir forelsket i en annen gjør man et valg, mener jeg. Enten glemmer man den nye og blir der man er, eller man sier i fra til den man er i et forhold med før en gjør noe som helst mer i forhold til et nytt menneske. Man lar ikke en annen sveve i uvitenhet om slike ting fordi det er mer behagelig og "sikkert" for en selv.

Om hun har sagt fra til partneren at hun er forelsket i en annen og han synes det er helt greit at hun brevveksler med denne mens de fortsetter å være sammen er det jo en annen sak, og heller ingen grunn til å spørre hva dol'erne mener?

Greit. Jeg respekterer at du mener det. Det er jo også hva man skal mene.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...