Zirine Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ok, så du synes det er greit for den ene parten i et forhold å utvikle kontakt med et menneske han/hun er _forelsket_ i uten å si i fra til den andre parten? Det synes ikke jeg, og ville sett på dette som utroskap ja. Om kontakten foregår via kort og brev eller annet er helt likegyldig i mine øyne. Er man i et forhold og blir forelsket i en annen gjør man et valg, mener jeg. Enten glemmer man den nye og blir der man er, eller man sier i fra til den man er i et forhold med før en gjør noe som helst mer i forhold til et nytt menneske. Man lar ikke en annen sveve i uvitenhet om slike ting fordi det er mer behagelig og "sikkert" for en selv. Om hun har sagt fra til partneren at hun er forelsket i en annen og han synes det er helt greit at hun brevveksler med denne mens de fortsetter å være sammen er det jo en annen sak, og heller ingen grunn til å spørre hva dol'erne mener? Greit. Jeg respekterer at du mener det. Det er jo også hva man skal mene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.