Gjest forundra Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Er det noen som kan anbefale en billigere telefontilbyder enn Telenor? Nå betaler jeg fast abonnement for ISDN. Dette har jeg ikke bruk for ettersom jeg har fått fastlinje på internett fra UPC. Vil tilbake til analog linje. Og da må jeg betale ny installering? Lurer også på om jeg må betale månedlig avgift til Telenor selv om jeg får billigere tellerskritt fra et annet selskap? Ser dette gjelder Tele2 iallefall. Glad for svar. 0 Siter
Gjest ACN Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 vi betaler tellerskrittene til ACN vi, de er billigere enn Tele2. 0 Siter
Vincent Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvis du vil unngå fast-avgiften fra Telenor ("fast-telefon") er den eneste aktøren UPC. 0 Siter
Gjest ACN Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvis du vil unngå fast-avgiften fra Telenor ("fast-telefon") er den eneste aktøren UPC. Kommer ikke det an på hvor i landet du bor da ? ..... 0 Siter
Vincent Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Kommer ikke det an på hvor i landet du bor da ? ..... Jo, det gjør det helt sikkert. Jeg må skjerpe meg når det gjelder landsdekkende ting. Jeg tror nok at det ikke bor en kjeft nord for Sinsen-krysset. Beklager. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Ring UPCsupport nå mellom 15 og 17 og spør. Nå er det ikke så mye kø. 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg vil anbefale PGOne. De er billigst av alle nevnte, samt at du ringer gratis til andre PGOne-abonnenter i 2003 0 Siter
Lenny Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jo, det gjør det helt sikkert. Jeg må skjerpe meg når det gjelder landsdekkende ting. Jeg tror nok at det ikke bor en kjeft nord for Sinsen-krysset. Beklager. Men 'forundra'skrev jo at h*n hadde fått internett via UPC, da er det jo mulig med UPC-telefon også.. Fast mnd-avgift til UPC er billigere enn til Telenor.. 0 Siter
Gjest forundra Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Takk til dere som svarte. Vi har dessverre ikke tilgang til telefon fra UPC her, kun kabel tv og internett foreløpig. Får sjekke ut PG One og se. Takk for tips 0 Siter
Vincent Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Men 'forundra'skrev jo at h*n hadde fått internett via UPC, da er det jo mulig med UPC-telefon også.. Fast mnd-avgift til UPC er billigere enn til Telenor.. javisst.. at det går an å lese uten å lese.. *dunke meg i panna* og det beste av alt: man slipper tyven Telenor... og kan ringe (nesten) gratis til alle andre med UPC-telefoni Hurra for oss, sier jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.