Gå til innhold

Vil du støtte P4 radioen? Signer her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal jeg støtte en medie-bedrift som i løpet av 2002 har sagt opp et snes journalister og erstattet programflaten med "mainstream"-musikk?

Jeg skjønner utmerket godt hvorfor den tungt medisinerte mannens kvinne i departementet lot Kanal 4 få konsesjonen.

Jeg synes jeg det er betenkelig at Kanal 4 har fått konsesjon - spesielt med tanke på at Kanal 4 eies av Schibsted som igjen eier halve medienorge. De eier alt fra Aftenposten og VG til Stavanger Aftenblad til Nordlys, radio og tv - jeg tror ikke det er sunt at makten konsentreres enda mer. At de også hovedsaklig henter sine nyheter fra NTB slik at forsidene er like uansett hvilken avis du leser, er dog kun et irritasjonsmoment.

At jeg er kritisk til at Kanal 4 skal inn å drive betyr ikke at jeg gråter fordi P4 forsvinner. De har ikke vært så proffe at de har klart å følge konsesjonsreglene og som resultat av dette må folk slutte i jobben sin. De har KUN seg selv å takke. Når det er sagt så er det 100 andre som får jobb i Kanal 4 - de blir sikkert glade.

Så nei, min signatur får du ikke :)

Annonse

Gjest noppist

Nei, de får ikke min underskrift!Ikke har de fulgt reglene, og jeg har aldri hørt på kanalen heller.

Forresten , flott at nye får prøve seg!P4 hadde jo en kontrakt på kun 10 år,og det er fullt lovlig og gi konsesjonen til andre når denne perioden er utløpt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...