carma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 - Å, det er bare den Finste Mitta som skal til puters for å sele, svarte den Finste Mitta. Tok hun på hennlandsfitte før hun bana ranken? 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 - Å, det er bare den Finste Mitta som skal til puters for å sele, svarte den Finste Mitta. -Og så kom den kugre diken! 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tok hun på hennlandsfitte før hun bana ranken? Nei. BF. Bjønnefitte. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 LÆR blir RÆL bakvendt.. Syns det var litt morsomt og, jeg? Hva med Agnes i kippesko? Den er kjempemorsom:-) 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 -Og så kom den kugre diken! - Nå kommer jeg og fir tatta di, ropte Kumpekjekken. - Å, nei du kan ikke fi tatta mi, for jeg er så lita at jeg har ikke fir på håtta, men etter meg kommer det en firre støtte, sa den Finste Mitta. - Javel, så gå da, ropte Kumpekjekken. 0 Siter
carma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hva med Agnes i kippesko? Den er kjempemorsom:-) hehe.. 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Tok hun på hennlandsfitte før hun bana ranken? Det er en ting som hadde vært kult å prøve en gang. Det er å ta på seg finlandshette, gå inn i banken og si "Du, jeg skulle tatt ut noen penger" 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 - Nå kommer jeg og fir tatta di, ropte Kumpekjekken. - Å, nei du kan ikke fi tatta mi, for jeg er så lita at jeg har ikke fir på håtta, men etter meg kommer det en firre støtte, sa den Finste Mitta. - Javel, så gå da, ropte Kumpekjekken. hehehe 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 - Nå kommer jeg og fir tatta di, ropte Kumpekjekken. - Å, nei du kan ikke fi tatta mi, for jeg er så lita at jeg har ikke fir på håtta, men etter meg kommer det en firre støtte, sa den Finste Mitta. - Javel, så gå da, ropte Kumpekjekken. Kumpekjekken er kul, men jeg har enda mer sans for den kugre diken, hehe. 0 Siter
carma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Det er en ting som hadde vært kult å prøve en gang. Det er å ta på seg finlandshette, gå inn i banken og si "Du, jeg skulle tatt ut noen penger" Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!" 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!" *humrer* Den der er faktisk ganske morsom. Jeg regner med at du har hørt om de som blei satt i fengsel for det?:-) 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!" hehehehehe 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Kumpekjekken er kul, men jeg har enda mer sans for den kugre diken, hehe. ah, det er to versjoner? 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!" hahaha 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Sant nok ; og det ordet har dobbel betydning i tilegg.... Spør meg ! Jeg helte rekelake i avløpet som lakk ut under benken i sommer. Kompisen spurte: "Jøss,har du hatt damebesøk ?" da han kjente lukta inne. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 og "agnes i senga" Du verden og vi vet :-) 0 Siter
carma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 *humrer* Den der er faktisk ganske morsom. Jeg regner med at du har hørt om de som blei satt i fengsel for det?:-) Ja, jeg fikk med meg det.. hehe. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 - Å, det er bare den Finste Mitta som skal til puters for å sele, svarte den Finste Mitta. Var det hu med firberblad i batta ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tok hun på hennlandsfitte før hun bana ranken? Fiskumsletta er et yndet tema. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hva med Agnes i kippesko? Den er kjempemorsom:-) He-he den hørte jeg i 3. klasse, og det er LENGE siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.