Gå til innhold

Les dette innlegget og LÆR

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Å, det er bare den Finste Mitta som skal til puters for å sele, svarte den Finste Mitta.

Tok hun på hennlandsfitte før hun bana ranken?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

12

• musikeren

9

• Ulv I Faarikaal

9

• carma

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

- Å, det er bare den Finste Mitta som skal til puters for å sele, svarte den Finste Mitta.

-Og så kom den kugre diken!

Skrevet

Nei. BF. Bjønnefitte.

Skrevet

LÆR blir RÆL bakvendt.. Syns det var litt morsomt og, jeg?

Hva med Agnes i kippesko? Den er kjempemorsom:-)

Skrevet

-Og så kom den kugre diken!

- Nå kommer jeg og fir tatta di, ropte Kumpekjekken.

- Å, nei du kan ikke fi tatta mi, for jeg er så lita at jeg har ikke fir på håtta, men etter meg kommer det en firre støtte, sa den Finste Mitta.

- Javel, så gå da, ropte Kumpekjekken.

Skrevet

hehe..

Skrevet

Det er en ting som hadde vært kult å prøve en gang. Det er å ta på seg finlandshette, gå inn i banken og si "Du, jeg skulle tatt ut noen penger"

:)

Skrevet

- Å, nei du kan ikke fi tatta mi, for jeg er så lita at jeg har ikke fir på håtta, men etter meg kommer det en firre støtte, sa den Finste Mitta.

hehehe

Skrevet

Kumpekjekken er kul, men jeg har enda mer sans for den kugre diken, hehe.

Skrevet

Det er en ting som hadde vært kult å prøve en gang. Det er å ta på seg finlandshette, gå inn i banken og si "Du, jeg skulle tatt ut noen penger"

:)

Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!"

Skrevet

Neida, du går inn med en flaske Møllers på innerlomma. Så går du bort til skranken, drar frem flaska og roper: "DETTE ER TRAN!"

*humrer* Den der er faktisk ganske morsom. Jeg regner med at du har hørt om de som blei satt i fengsel for det?:-)

Skrevet

hehehehehe

Skrevet

Kumpekjekken er kul, men jeg har enda mer sans for den kugre diken, hehe.

ah, det er to versjoner?

Skrevet

hahaha

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Sant nok ; og det ordet har dobbel betydning i tilegg....

Spør meg ! Jeg helte rekelake i avløpet som lakk ut under benken i sommer. Kompisen spurte: "Jøss,har du hatt damebesøk ?" da han kjente lukta inne.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

og "agnes i senga"

Du verden og vi vet :-)

Skrevet

*humrer* Den der er faktisk ganske morsom. Jeg regner med at du har hørt om de som blei satt i fengsel for det?:-)

Ja, jeg fikk med meg det.. hehe.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Var det hu med firberblad i batta ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Fiskumsletta er et yndet tema.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

He-he den hørte jeg i 3. klasse, og det er LENGE siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...