Gå til innhold

Analsex - et rop om hjelp

Anbefalte innlegg

Samboeren min nekter å ha analsex. Jeg har mast og ymtet og truet og tryglet og kommandert, til ingen nytte.

Jeg har forsøkt i senga: "Bare les videre du, mens jeg analsex'er litt".... eller i klesforretninger: "Ok, du kan ta den kåpa, men den koster 2700 kroner og analsex"

Jeg har forsøkt psykologiske vrier i sosiale sammenhenger der vi har vært sammen med andre: "VET dere hva? Hun har aaaaldri prøvd analsex. Hvor gammel er HUN, liksom", og på den måten forsøkt å dumme henne ut, slik at hun følte at hun måtte prøve det, men til ingen nytte.

Jeg har også prøvd å "bomme" når vi holder på.

En gang sa hun: "Ok, det er greit hvis jeg får kjøre en svær dildo i ræva på deg" "Selvsagt får du det, kjære" svarte jeg.... hun skulle bare VISST hvor lyst jeg har til det..... men hun ble veldig fort opptatt med å strikke da jeg sa ja...

Ja, nei - jeg er tom for ideer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88765-analsex-et-rop-om-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mislykket

men er DET noen garanti? Hvis så er, går jeg ikke bare ned til 4 skjeer, jeg slutter også gjerne med kaffe

Gode venn!

Har du noen gang spurt deg om hvorfor du er så fiksert på endetarmen?

Om du er så fiksert på endetarmen, bør du kanskje ta det opp med noen? Dvs. søke hjelp.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...