Gå til innhold

Attraktiv og velholdt, med bl.a. nye balkonger og enkel adkomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil anta at kvinner flest har humor nok til å dra på smilebåndet av den.

Det reklamefolka burde ha gjort, var å ha lagd en tilsvarende humoristisk annonse om temaet, med en mann i hovedrolla. Da kunne man vel vanskelig kalt det kjønnsdiskriminering.?

..eller begge hadde blitt forbudt?..

Annonse

Gjest QuePasta

Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom.

Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen?

Velutstyrt, med stort potensiale!

Stiv pris.

Ulv I Faarikaal

Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom.

Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen?

Jeg er enig, litt mer fordeling av humoren på unge og gamle, kvinner og menn. Kanskje det kommer antydninger til en manns seksualitet neste uke ?

Vi vet jo ikke.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, har du aldri gjort det?. Har ingen brystfager dame trykket deg til sitt bryst?

Har bare ei venninne med dimensjoner i verandaklassen, og der kom jeg aldri så langt. Men det var nesten en gang. Hun skar senere bort en kilo på hver side og da ble de visst mer bærbare.

Kan man hvile seg på balkongene ?

Det kan man muligens, men jeg tror ikke du får sove godt. Jeg har hørt fra pålitelige kilder at menn ofte får kriblinger i tærne av dette - så dette får du forsøke med den aller største forsiktighet.

Ulv I Faarikaal

Det kan man muligens, men jeg tror ikke du får sove godt. Jeg har hørt fra pålitelige kilder at menn ofte får kriblinger i tærne av dette - så dette får du forsøke med den aller største forsiktighet.

I tærne bare ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...