Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Finner du dette støtende ? http://www.dagbladet.no/dinside/2003/01/08/358096.html Er KvinneGruppa Ottar ute med humørløs sutring og skriking igjen ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg synes det var en morsom reklame. Særlig det med de nye balkongene:o) 0 Siter
alphan Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Vil anta at kvinner flest har humor nok til å dra på smilebåndet av den. Det reklamefolka burde ha gjort, var å ha lagd en tilsvarende humoristisk annonse om temaet, med en mann i hovedrolla. Da kunne man vel vanskelig kalt det kjønnsdiskriminering.? ..eller begge hadde blitt forbudt?.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Hva har Ottar med det å gjøre? Noen har klaget til ombudet, og det første jeg tenker på er Ottar. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom. Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen? 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Noen har klaget til ombudet, og det første jeg tenker på er Ottar. Fordommer kalles det! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom. Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen? Velutstyrt, med stort potensiale! Stiv pris. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom. Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen? Jeg er enig, litt mer fordeling av humoren på unge og gamle, kvinner og menn. Kanskje det kommer antydninger til en manns seksualitet neste uke ? Vi vet jo ikke. 0 Siter
Lenny Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Dette er èn annonse av flere i en kampanje, se de andre annonsene her: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/01/08/358096.html 0 Siter
BettyBlue Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg syns OBOS sin reklamekampanje er veldig morsom jeg! 0 Siter
snooker Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Den var rasende morsom! Det var minst en annonse til i samme serie som kunne være litt "fornærmende" (tykk dame), men typisk nok for Ottar (eller hvem det nå var) så var det den pene, sexy, dama som det måtte klages på. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Velutstyrt, med stort potensiale! Stiv pris. Ja, eller et eller annet med rørledninger... 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Nei, den der kampanjen var utrolig festlig. Skikkelig godt håndtverk av reklamebyrået. Man skal ikke rakke ned på nye balkonger. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Nei, den der kampanjen var utrolig festlig. Skikkelig godt håndtverk av reklamebyrået. Man skal ikke rakke ned på nye balkonger. Kan man hvile seg på balkongene ? 0 Siter
naiv Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Kan man hvile seg på balkongene ? Ja, har du aldri gjort det?. Har ingen brystfager dame trykket deg til sitt bryst? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Ja, har du aldri gjort det?. Har ingen brystfager dame trykket deg til sitt bryst? Har bare ei venninne med dimensjoner i verandaklassen, og der kom jeg aldri så langt. Men det var nesten en gang. Hun skar senere bort en kilo på hver side og da ble de visst mer bærbare. 0 Siter
Zirine Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kan man hvile seg på balkongene ? Det kan man muligens, men jeg tror ikke du får sove godt. Jeg har hørt fra pålitelige kilder at menn ofte får kriblinger i tærne av dette - så dette får du forsøke med den aller største forsiktighet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kjempebra reklame synes jeg! Litt harselas må vi da tåle, ærlig talt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Det kan man muligens, men jeg tror ikke du får sove godt. Jeg har hørt fra pålitelige kilder at menn ofte får kriblinger i tærne av dette - så dette får du forsøke med den aller største forsiktighet. I tærne bare ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.