Gå til innhold

Attraktiv og velholdt, med bl.a. nye balkonger og enkel adkomst

Anbefalte innlegg

Jeg er rabiat feminist, men jeg synes annonsen er kjempemorsom.

Kanskje Obos burde laget en tilsvarende med en mann også, så hadde de vært på den sikre siden i forhold til balansen?

Det er laget flere annonser i "samme mal" med forskjellige "mennesketyper" av begge kjønn.

Men det hjalp ikke......og Ottar måtte selvfølgelig plukke ut en av en serie med herlig humor.

Mvh

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Syns det var en kjempekuul reklame jeg da :) Så jeg syns absolutt det der var å overreagere.. Er visst tydeligvis ikke lov til å vise fram et pent menneske i annonser mer, mens de mindre pene får man vise fram..idiotisk!

Man trenger altså bare nevne eller antyde noe i retning av pupper eller noe fjernt om kvinners seksualiet så kommer Åsgårdsreien med en gang. Kan vi ikke spare skytset til de alvorligere tilfellene, det vil folk bedre skjønne. Å skrike om bagateller er å "sløse med ammunisjon" og det kan ha motsatt virkning omtrent som "Per og ulven". Maser vi hele tida om bagateller, hører ikke folk etter når det blir alvor.

I tærne bare ?

Selvfølgelig ikke. Men jeg, som balkongeier og medlem i kvinnenes balkongforening, jeg er bundet av taushetsløftet og har dermed ikke lov til å avsløre noen hemmeligheter.

Jeg er fryktelig lei meg for dette, men hva kan jeg si - du skal jo flytte nå - jeg regner med at du sørger for at utstyret er på plass? Du får førsøke ...

Annonse

Det er laget flere annonser i "samme mal" med forskjellige "mennesketyper" av begge kjønn.

Men det hjalp ikke......og Ottar måtte selvfølgelig plukke ut en av en serie med herlig humor.

Mvh

Ja, jeg så de andre etterpå. Humret godt av flere av dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...