leenie Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg låner for tiden en Apple iBook (av den gamle typen) med OS 9 og Internet Explorer. Til min store frustrasjon skjer det til stadighet at Exploreren _fryser_ fast på skjermen. Særlig om jeg bytter fra et Explorer-vindu til et annet. Jeg kan bevege pilen, men alt annet står bom fast. På min egen maskin (ny iBook med OS X og Explorer) skjer aldri dette! Hva gjør jeg når det skjer? Finnes det noen lure taster jeg skal trykke på, eller må jeg rett og slett fortsette med å tvinge maskinen til å skru av og skru den på igjen, slik jeg gjør nå? Det tar jo all evighet å holde på sånn! 0 Siter
Vincent Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Mac Os 9 eller 9.04 eller 9.1 eller 9.2 ? Du bør uansett: Eplemeny -> Kontrollpanel -> Programvareoppdatering -> Oppdater nå Deretter følger du veiledning. Alternativt kan du bruke Netscape (Helst 4.73) ok ? (Aller helst: Bruk OS 10.3 og Safari - men .. siden det ikke er din Mac.. ;-)) 0 Siter
Singularity Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Mac Os 9 eller 9.04 eller 9.1 eller 9.2 ? Du bør uansett: Eplemeny -> Kontrollpanel -> Programvareoppdatering -> Oppdater nå Deretter følger du veiledning. Alternativt kan du bruke Netscape (Helst 4.73) ok ? (Aller helst: Bruk OS 10.3 og Safari - men .. siden det ikke er din Mac.. ;-)) Safari har jo samme "motor" som Konqueror, faktisk. Hva synes du om den i forhold til andre nettlesere, da ? 0 Siter
Vincent Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Safari har jo samme "motor" som Konqueror, faktisk. Hva synes du om den i forhold til andre nettlesere, da ? Virker svært lovende. Fikk en tidlig beta ad en omvei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.